پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
اطلاعات مربوط به ۲۳ بانک که بر روی سایت کدال قرار دارد نشان می‌دهد که بیش از ۵۶ هزار میلیارد تومان بدهی بین بانکی به ثبت رسیده است. بانک آینده، انصار و دی، بزرگترین بدهکاران بین بانکی هستند.

شعار سال :اطلاعات مربوط به ۲۳ بانک که بر روی سایت کدال قرار دارد نشان می‌دهد که بیش از ۵۶ هزار میلیارد تومان بدهی بین بانکی به ثبت رسیده است. بانک آینده، انصار و دی، بزرگترین بدهکاران بین بانکی هستند.

بانک آینده، انصار و دی، بزرگترین بدهکاران بین بانکی هستند.

از میان این ۲۳ بانک، ۱۹ بانک تازه‌ترین اطلاعات و صورت مالی خود را در کدال منتشر کرده که عملکرد اکثر آنها مربوط به ۹ماهه نخست سال ۱۳۹۸ بوده و نشان از رشد بدهی‌های بین بانکی دارد.

جایگاه ممتاز بانک پاسارگاد در پائین بودن بدهی بین بانکی

بررسی بدهی بین‌ بانکی هر بانک نشان می‌دهد، بانک آینده با بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان، بزرگترین بدهکار بین‌ بانکی است.

بانک‌های انصار و دی نیز هر کدام به ترتیب به بدهی ۱۰ و ۷٫۲ هزار میلیارد تومانی به بانک‌های دیگر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بر اساس آمارهای موجود، بیشترین رشد بدهی بین‌ بانکی متعلق به کارآفرین و گردشگری بوده، به طوری طی ۹ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۸ بدهی این دو بانک به بانک‌های دیگر هرکدام به ترتیب ۱۶۸ و ۱۴۷ درصد افزایش یافته است.

بانک سینا و خاورمیانه نیز بیشترین کاهش بدهی بین‌ بانکی را داشته‌اند.

بانک پاسارگاد نیز در میان بدهکاران بین بانکی با میزان کم قرار گرفته است .

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز،تاریخ انتشار:16فروردین1399،کد خبر:440952،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین