پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۰۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، خبرداد.
شعارسال: سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، خبرداد.
 
بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، کلیه داوطلبان ثبت نام کننده و متقاضیان ثبت نام در آزمون سراسری سال 1399 برای پذیرش در رشته های با آزمون در دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
 
بر این اساس و به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان ،تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند فراهم می شود که زمان و نحوه انجام آن طی اطلاعیه ای در هفته آخر اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری    ایسنا ،تاریخ انتشار:  25فروردین    1399،کدخبر  :  99012514345 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
کنکور اصلا معلوم هست کی می خواد برگزار شه که دارن ثبت نام میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین