پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کارگران بسیجی استان اصفهان این روزها نه تنها خط مقدم تولید را با وجود همه محدودیت های کرونایی حفظ کرده اند، بلکه خود به میدان آمده اند تا علاوه بر ضدعفونی محیط کارخانجات، ماسک و مواد بهداشتی مورد نیاز همکاران خود را تامین کنند.

شعارسال:کارگران بسیجی استان اصفهان این روزها نه تنها خط مقدم تولید را با وجود همه محدودیت های کرونایی حفظ کرده اند، بلکه خود به میدان آمده اند تا علاوه بر ضدعفونی محیط کارخانجات، ماسک و مواد بهداشتی مورد نیاز همکاران خود را تامین کنند.

محمد علی مهرابی در رابطه با اقدامات کارگران بسیجی استان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه کارگری به صورت مستقیم با ویروس کرونا در ارتباط هستند و بر همین اساس کلیه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان درجلسات کمیته های پدافند غیر عامل شهرستان های استان حضور پیدا کردند تا علاوه بر انتقال دغدغه های کارگران، وظیفه خود به عنوان بخشی از جامعه در مقابله با این ویروس را انجام دهند.
 
رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های آموزشی و اجرائی در مورد ویروس کرونا به کلیه کارخانجات و شرکت های استان به همت فرماندهان حوزه های بسیج کارگری استان، عنوان کرد: پزشکان متخصص در سطح پایگاه های بسیج کارگری حاضر شدند و آموزش های لازم به کارگران عزیز استان برای مقابله با این ویروس را بیان کردند.
 
وی با اشاره به پیگیری جهت تغییر خطوط کارخانجات تولیدی مواد بهداشتی جهت تولید مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم میزان تولید مواد بهداشتی با همت 24 ساعته کارگران استان نسبت به سال گذشته 150 برابر بیشتر شد.
 
مهرابی یکی از مشکلات مهم کارخانجات تولید مواد شوینده را کمبود مواد اولیه عنوان کرد و گفت: سازمان بسیج کارگری پیگیری هایی برای تامین مواد اولیه این کارخانجات تولید کننده مواد ضدعفونی کننده تا حصول نتیجه انجام داد و مشکلات کارخانجات را درشورای کارگری استان مطرح کرد.
 
رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با اشاره به اقدامات ابتکاری کارخانجات استان برای تولید الکل و مواد ضدعفونی، اظهار کرد: شرکت گاتاژ برای اولین بار در کشور از ضایعات و ملاس چغندرقند شرکت قند نقش جهان الکل تولید کرده است.
 

وی همچنین به پیگیری افزایش تولید الکل برای تامین نیاز استان اشاره کرد و گفت: بخشی از توان جامعه بسیجیان کارگری استان اصفهان به تهیه و توزیع ماسک اختصاص پیدا کرد که بخشی از ماسک های تولیدی به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ارسال شده است.
 
مهرابی از تشکیل 12 اکیپ برای ضد عفونی کردن مبادی ورودی کارخانه ها، سرویس های ایاب و ذهاب، کلیه دفاتر اداری و مجوعه های کارگری کارخانجات و شرکت های استان به صورت 48ساعت یک بار خبرداد و تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام شد، شیفت های کاری کارخانجات استان کاهش و کارگران یک ساعت زودتر ترخیص شدند.
 

رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با اشاره به تشکیل پنج گروه جهادی جهت شرکت در امر گند زدایی وضد عفونی کردن معابر شهرستان، عنوان کرد: بسیجیان کارگر استان علاوه بر حفظ سنگر تولید و کمک به تولید اقلام مورد نیاز در مواجهه با ویروس کرونا، در امر ضدعفونی معابر هم مشارکت داشته و اقدامات گسترده ای انجام داده اند.
 

وی با اشاره به تهیه بیش از هفت هزار پک بهداشتی شامل ژل ضد عفونی کننده، ماسک، بروشورآگاه سازی وتوزیع بین کارگران مجموعه ذوب آهن استان اصفهان، تصریح کرد: بسیجیان استان بسته های کمک معیشتی برای کارگران بی بضاعت وخانوار کم درآمد شهرستان لنجان تهیه و بین آن ها توزیع کردند.
 

مهرابی از برپایی ایستگاه سلامت در مبادی ورودی کارخانه های استان خبرداد و گفت:  10 کارگاه خانگی تولید ماسک با همکاری خانواده محترم کارگران مجموعه ذوب آهن اصفهان تشکیل شده و مشغول به فعالیت هستند.
 

 شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز  ،تاریخ انتشار:  26 فروردین    1399،کدخبر  :  www.sahebnews.ir،1000317
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین