پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۱۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
امیرحسین بهروز گفت: مهلت مجدد ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹-۹۸ در دانشگاه پیام نور به زودی آغاز می‌شود و تا ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود.

شعار سال: امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: آن دسته از دانشجویان دانشگاه پیام نور که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹-۹۸ اقدام نکرده‌اند، به زودی دسترسی مجدد آن‌ها برای پردازش ثبت‌نام اصلی در سیستم گلستان آغاز و تا ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان شروع ثبت‌نام متعاقبا در اطلاعیه اول سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اعلام می‌شود؛ اظهار کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور و به منظور مساعدت با کلیه دانشجویانی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام و انتخاب واحد نشده‌اند، امکان ثبت‌نام تا تاریخ مذکور فراهم شد و دانشجویان می‌توانند تنها با پرداخت یک سوم شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دانشجویانی که قبلا ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده‌اند، امکان حذف یا اضافه مجدد دروس را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانشجویانی که با مشکل آموزشی مواجه هستند برای رفع مشکل خود باید از طریق کارشناس آموزش و یا کاربر ارشد پیگیری کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 30  فروردین    99، کد خبر:   841445، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
این دانشگاه های پولکی دارن از خیر پول میگذرن کم و بیش واقعا جالبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین