پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۷۲۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
آرتمیس هوشیار ،رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز گفت: زمانی که بحث ویروس کرونا پیش آمد خیلی از دانشجویان سریع خوابگاه را تخلیه کردند و مواد غذایی در یخچال فاسد شده بودند و ما مجبور به تمیز کردن آن کردیم.

شعار سال :رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز گفت: زمانی که بحث ویروس کرونا پیش آمد خیلی از دانشجویان سریع خوابگاه را تخلیه کردند و مواد غذایی در یخچال فاسد شده بودند و ما مجبور به تمیز کردن آن کردیم.

آرتمیس هوشیار، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز درباره اعتراض برخی دانشجویان درباره حواشی ایجاد شده در خوابگاه این دانشگاه گفت: با گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور برای حفظ سلامتی دانشجویان دانشکده ما مجبور به تعطیلی خوابگاه‌ها شدیم.

هوشیار مطرح کرد: در این راستا، چون دانشجویان با عجله خوابگاه‌های دانشکده را ترک کردند یکسری از لوازم آنان در خوابگاه مانده بود به همین خاطر ما دو روز را برای برداشتن وسایل دانشجویان مشخص کردیم و از طریق سایت دانشکده و کانال‌ها اطلاع رسانی شد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز در مورد معدوم کردن مواد غذایی در یخچال خوابگاه‌های دانشکده تصریح کرد: زمانی که بحث ویروس کرونا پیش آمد خیلی از دانشجویان سریع خوابگاه را تخلیه کردند و مواد غذایی مانند میوه و ... در یخچال مانده بود.

وی در ادامه گفت: مواد غذایی دانشجویان در خوابگاه بیش از یک ماه در یخچال نگهداری شده بود، اما با توجه به اینکه دانشجویی در خوابگاه حضور نداشت و مواد غذایی هم فاسد شده بودند ما مجبور شدیم یخچال‌ها را از برق بکشیم و آن‌ها را تمیز کنیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا بیشتر راه‌ها ارتباطی شهر‌ها بسته شده بود و ما نمی‌توانستیم به خاطر مواد غذایی به دانشجویان بگویم به دانشگاه بیایند و البته این را بگویم که در خوابگاه ما یخچال داریم و در جا یخی هم مواد غذایی زود فاسد می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:3اردیبهشت1399،کد خبر:842627،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
مدت هاست این خوابگاه ها رها شده بعد از برگشت دانشجوها کلی برای مرتب شدنش داستان دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین