پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
هادی حق شناس استاندار گلستان در مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان ششصد تختخوابی گرگان در محدوده شصتکلاته در روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه گفت:«بدون شک با بودجه اختصاصی دولتی نمی توان این پروژه را به ثمر رساند، زیرا اگر این امر، امکان پذیر بود این پروژه در طی 10 سال گذشته حتما به بهره برداری رسیده بود.»

شعار سال:هادی حق شناس استاندار گلستان در مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان ششصد تختخوابی گرگان در محدوده شصتکلاته در روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه گفت:

«بدون شک با بودجه اختصاصی دولتی نمی توان این پروژه را به ثمر رساند، زیرا اگر این امر، امکان پذیر بود این پروژه در طی 10 سال گذشته حتما به بهره برداری رسیده بود.»

 وی اضافه کرد: ۲۵ بیمارستان پاسخگوی دو میلیون جمعیت در استان گلستان نیست به همین منظور باید هرچه سریع تر بیمارستان های کلنگ زنی شده به بهره برداری رسد.

 اظهارات عجیب یا کلنگ زنی عجیب!!! این سخنان را چه بنامیم!!!، آیا استاندار گلستان نمی داند که ظرفیت خیرین در استان گلستان احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی نیست یا فقط خواسته در آلبوم خاطراتش به صورت نمادین هم شده عکسی از کلنگ زنی بیمارستانی داشته باشد؟!

 استاندار حق شناس باید بداند که در طول خدمت خود حداقل یک پروژه متوسط همچون این بیمارستان را باید به سرانجام برساند و خود و مدیرانش را مکلف به تامین بودجه نماید نه آنکه در تناقضی آشکار هم این پروژه را کلنگ بزند و هم بگوید اعتبار دولتی برای تکمیل آن در کار نیست.

کدام آدم عاقلی روی حساب خیرین می رود یک پروژه 600 میلیارد تومانی را بدون بودجه کلنگ می زند؟!

حتما استاندار رشتی ما می داند که رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هم رشتی و همشهری اوست و اگر نتواند این بودجه را در زمان نوبخت جذب کند باید به وی آفرین گفت!

انتظار می رود آن بزرگ استان ما که استاندار حق شناس را بجای مدیران بومی کارآمد به دولت معرفی کرد ، امروز برای آنکه همانند دوره مناف هاشمی استاندار اخراجی گلستان زیر سئوال نرود هادی حق شناس را به کار و تلاش بیشتر در استان و تامین اعتبار پروژه های استان ترغیب کند‌.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین