پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
طاهر رستمی با اشاره به اینکه ایمیدرو مناقصه جهت انتخاب تیم حفاظتی برای تامین حفاظت معدن به منظور انجام امر گمانه زنی و اکتشاف توسط کارشناسان را برگزار کرده است، گفت: برنده این مناقصه طی دو سه هفته آینده مشخص می‌شود و تجهیزات لازم به معدن منتقل خواهد شد.

شعار سال: طاهر رستمی با اشاره به اینکه ایمیدرو مناقصه جهت انتخاب تیم حفاظتی برای تامین حفاظت معدن به منظور انجام امر گمانه زنی و اکتشاف توسط کارشناسان را برگزار کرده است، گفت: برنده این مناقصه طی دو سه هفته آینده مشخص می‌شود و تجهیزات لازم به معدن منتقل خواهد شد.

وی افزود: از سوی دیگر اعتبار لازم جهت به کار گیری تیم حفاظتی نیز از سوی ایمیدرو تامین شده است و در این ارتباط مشکلی نیز وجود نخواهد داشت.

رستمی با تاکید بر اینکه با گرم شدن دمای هوا نگرانی برای حضور بیشتر متخلفان به منظور برداشت غیرمجاز مواد معدنی در این معدن وجود دارد، تصریح کرد: ایمیدرو باید برای آغاز کار اکتشاف و گمانه زنی با سرعت بیشتری وارد اقدام شود چراکه تونل‌های حفر شده در این معدن، تونل‌های عمیقی هستند و در صورت ریزش حتی احتمال مرگ دو تا سه نفر را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی در ارتباط با بستن تونل‌های مذکور نیز توضیح داد: بستن این تونل‌ها برعهده شرکت آلومینیای جاجرم گذاشته شده بود، اما ایمیدرو اعلام کرد که این تونل‌ها برای اکتشاف به درد می‌خورد و اگر بسته شود، ممکن دوباره هزینه اضافی باید خرج شود تا دوباره بازگشایی شود در نتیجه بسته نشد.

معدن آلبلاغ در منطقه حفاظت شده ساریگل در اسفراین واقع شده که دارای ماده معدنی باارزش سرب و روی است و از سال گذشته شاهد هجوم متخلفان برای برداشت غیرمجاز این ماده معدنی بوده ایم

طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در تابستان سال گذشته مصوب شد تا ایمیدرو امر اکتشاف و گمانه زنی را در این معدن انجام دهد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری می متالز، تاریخ انتشار 7  اردیبهشت    99، کد خبر:    99324، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین