پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
تیم حفاظتی ایمیدرو، هنوز در معدن آلبلاغ مستقر نشده است و برای پیشگیری از خسارت جانی، باید این امر تسریع شود.

شعار سال: «طاهر رستمی» اظهارداشت: برداشت غیرمجاز از معدن آلبلاغ شهرستان اسفراین، یکی از دغدغه ها است اما مهم تر از آن، جان برداشت کنندگان است، زیرا هر لحظه امکان ریزش تونل ها و خسارت جانی وجود دارد.

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: تیم حفاظتی ایمیدرو، هنوز در معدن آلبلاغ  مستقر نشده است و برای پیشگیری از خسارت جانی، باید این امر تسریع شود.

رستمی افزود: تاکنون بیش از 30 تونل که توسط برداشت کنندگان ایجاد شده بود، مسدود شده و 10 مرحله پاکسازی شده اما نیاز است تا تیم حفاظتی ایمیدرو در محل مستقر شود.

وی خاطرنشان کرد: عیار بالای سرب و روی در منطقه آلبلاغ سبب شده تا افراد به برداشت، هر چند غیرمجاز ترغیب شوند، این افراد ماده معدنی را با چهارپا از ارتفاعات به پایین آورده و به دلالان می فروشند، دلالان هم این ماده را به استان زنجان منتقل می کنند.

رستمی گفت: یکی دیگر از نگرانی هایی که به وسیله مردم هم مطرح شده، آلوده شدن آب سد بیدواز است، البته ایمیدرو باید در اقدامات خود در این معدن، ملاحظات زیست محیطی را مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه آب آشامیدن مردم اسفراین از سد بیدواز تامین می شود، گفت: هنوز آلودگی در آب این سد گزارش نشده است، کنترل های لازم در این زمینه انجام می شود اما از امیدرو هم درخواست شده تا در انجام اقدامات خود ملاحظات را داشته باشد.

فرماندار شهرستان اسفراین درباره ظرفیت اقتصادی معدن سرب و روی آلبلاغ گفت: پیشنهاد و رویکرد ما این است که منطقه ویژه اقتصادی ایجاد و ارزش اقتصادی این معدن نصیب مردم شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می متالز، تاریخ انتشار: 12 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، me-metals.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
واقعا به فکر مردم هستید؟ این گارمیتونه خسارت جانی داشته باشه یعنی باید خیلی خیلی زودتر از این ها این مساله به پیگیری میرسیده واقعا متاسفم
ناشناس
Netherlands
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
من اصلا متوجه نمیشم تو اسفراین داره چی میگذره هرروز باید یه خبر ناتوانی و کم پولی و فلان بشنویم با اعتبارات دقیقا دارید چه کاری میکنید؟
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
خبر ازمعیشت مردم دارین؟؟ فکر نمی کنید چرا جوان لیسانس ،فوق لیسانس میرن سراغ مرگ ؟ نداریییییییی،وقتی داداشتون پسرتون دخترتون میبرین سرکار حق شون میخورین اونم میگه بمیرم بهتر از بیکاری نداری و۰۰
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین