پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: دلیل استخراج غیرمجاز سرب در منطقه گراتی اسفراین، پاک‌سازی منطقه آلبلاغ از وجود این برداشت کنندگان غیرمجاز است که موجب هجوم آن‌ها به مناطق دیگر شد.

  شعار سال:علی‌اصغر رضازاده اظهار کرد: استخراج غیرمجاز سرب در منطقه گراتی اسفراین از زمانی به وجود آمد که منطقه آلبلاغ از وجود این برداشت کنندگان غیرمجاز پاک‌سازی شد به همین جهت این افراد به مناطق دیگری مثل منطقه گراتی اسفراین که پتانسیل سرب و روی دارد هجوم برده‌اند.
 
وی گفت این مناطق توسط افراد ثبت‌شده است و افراد حقیقی و حقوقی در این موارد خود دارنده مجوز تکلف است تا بتواند از محدوده دارای مجوز خود حفظ و حراست کند و تذکرات لازم را داده‌شده و مراتب را به دادستانی و نیروی انتظامی اعلام گشته است.
 
علی‌اصغر رضازاده معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت تصریح کرد: این استخراج‌کنندگان غیرمجاز باهدف سودجویی به این کار پرداخته و معادن سرب و روی اسفراین که از عیار بالایی برخوردار هستند را می‌توانند باقیمت بالا به کارخانه‌ها سرب و روی بفروشند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ماین نیوز ، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت1400، کدخبر:56054 ،www.minews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
اينكه تو ايران هنوز هم ميشه با اين حجم از شفافيت معادن رو غير قانوني بهره برداري كرد جاي تاسف داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین