پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با انتقاد از تصمیم تعطیلی مراکز نگه داری معتادان، گفت: ۱۲ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران پراکنده شده‌اند.
شعار سال: یدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با شبکه خبر که به موضوع بررسی جزییات جمع‌آوری معتادان متجاهر در آینده‌ای نزدیک می‌پرداخت، گفت: صراحتاً می‌گویم تصمیم تعطیلی مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ براساس مصوبه کمیته درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر عجولانه بود.

وی افزود: در همان زمان که به تعطیلی این مراکز نگه داری اقدام شد، مرکز مهر سروش با ۶۰۰ نفر مددجو فعال بود و حتی یک مورد ابتلاء در آن مشاهده نشده است.

حسینی اظهارکرد: درحال‌حاضر در گرم‌خانه‌های شهر تهران ۲۳۰۰ نفر را نگه‌داری می‌کنیم و یک مورد ابتلاء به کرونا هم نداشتیم.

وی با بیان اینکه قریب به ۱۲ هزار نفر معتاد متجاهر در شهر تهران پراکنده شده‌اند، گفت: همکاران ما روزی ۶۰۰ نفر را جمع آوری کرده و به مراکز نگه داری منتقل می‌کنند، اما بیش از این از عهده ما خارج است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت گسترش نیوز ، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 95872 ، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین