پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۷۳۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
پارکینگ برج میلاد از جمعه ۱۲ اردیبهشت در دو سانس به‌عنوان «سینما ماشین» کار خود را آغاز خواهد کرد.

شعار سال: برای اولین‌بار بعد از انقلاب طرح سینمایی «سینما ماشین» در پارکینگ برج میلاد با دو سانس ۲۱ و ۲۳:۳۰ از ۱۲ اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد.

*** اکران فیلم «خروج»

پارکینگ برج میلاد با مشارکت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مؤسسه سینمایی نورتابان اولین اکران خود را به تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا فیلم سینمایی «خروج» اختصاص داد.

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در اکران اینترنتی بیش از ۲ میلیارد تومان فروش داشت.قهرمان این فیلم مزرعه‌داری است که فرامرز قریبیان نقش آن را ایفا کرده است.

حاتمی‌کیا در این فیلم نقدی بر اتفاقات جامعه و نیز مسئولان دارد که این بار از منظر خیلی منتقدان، واضح‌تر به نقد دولت فعلی پرداخته است تا جایی که پیش از تمام شدن ساخت فیلم خبر‌هایی رسیده بود مبنی بر اینکه محمدرضا شریفی‌نیا در «خروج» نقش حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور را بازی می‌کند.

*** فروش بلیت

این طرح تحت تدابیر بهداشتی و با مجوز و موافقت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انجام خواهد گرفت. بلیت فیلم سینمایی «خروج» در «سینما ماشین» از پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت در سایت سینما تیکت به فروش خواهد رسید.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 10  اردیبهشت    99، کد خبر:    169425، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین