پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: برای رسیدن به استاندارد میانگین سرانه فضای آموزشی کشوری، به ۲۱۵ هزار متر مربع فضای آموزشی در کرمان نیاز است.

شعار سال:مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: برای رسیدن به استاندارد میانگین سرانه فضای آموزشی کشوری، به ۲۱۵ هزار متر مربع فضای آموزشی در کرمان نیاز است.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، امروز در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم از تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان استان کرمان در امر تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم تقدیر و تشکر کرد و گفت: خط مقدم جنگ‌نرم فرهنگیان استان هستند و نوسازی مدارس تمام‌تلاش خود را می‌کند تا فرهنگیان دلسوز و زحمتکش در مدارس و فضا‌های استاندارد و مناسب به امر آموزش بپردازند.

او در این دیدار از تعامل اداره کل آموزش و پرورش با اداره کل نوسازی مدارس قدردانی کرد و افزود: در سایه این تعامل و همکاری پیشرفت حاصل می‌شود و می‌توانیم به هدف توسعه فضا‌های آموزشی و فراهم آوردن زیرساخت‌های آموزشی مطلوب در استان دست یابیم.

او تصریح کرد: هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه تعامل و همدلی و همکاری همه جانبه وجود داشته باشد و توسعه و پیشبرد اهداف مستلزم همکاری‌های دوطرفه و همه جانبه است.

واعظی‌نژاد ضمن اشاره به کمبود فضای آموزشی استان کرمان و پایین بودن سرانه فضای آموزشی در استان نسبت به میانگین سرانه آموزشی کشور بیان داشت: ۲۱۵ هزار متر مربع فضای آموزشی در استان کرمان نیاز داریم تا به میانگین استاندارد سرانه فضای آموزشی کشوری برسیم.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دستیابی به ۲۱۵ هزار متر مربع فضای آموزشی حاصل نمی‌شود مگر اینکه تعامل و همکاری و حمایت این دو دستگاه ادامه داشته باشد و خیرین، بخش خصوصی، صنایع و کارخانجات بومی استان نیز در دستیابی به این هدف این دو دستگاه را کمک و یاری کنند.

واعظی نژاد ضمن اشاره به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های حاصله، بیان کرد: با اجرای طرح‌های متفاوت از جمله طرح کپرزدایی، از جمله طرح جمع آوری مدارس خشت گلی، از جمله طرح‌های تخریب و بازسازی، طرح‌های استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و بازسازی مدارس در زلزله‌های بم، زلزله زرند، زلزله راور و منطقه هجدک کرمان روند توسعه فضا‌های آموزشی استان را نسبت به ۲۰ سال گذشته مثبت و رو به رشد ارزیابی کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:16اردیبهشت1399،کد خبر: 997808،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین