پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات کشور گفت: باید یگان حفاظت از منابع آبزیان را به عنوان ضابط قضایی تقویت کنیم.
شعار سال: سید پرویز محبی نوذر با حضور در تحریریه بخش خبری ۲۱ شنبه شب شبکه یک سیما افزود: بخشی از منابع دریا مانند میگو به لحاظ خصوصیت زیستی در کف دریا زندگی می‌کنند و برای صید آن‌ها حتما باید از لنج‌ها و یا قایق‌های سنتی ترال استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای ترال‌های مجاز، همه کنترل‌های لازم را بر روی ابزار و شیوه‌های صید و موقعیت جغرافیایی فعالیت آن‌ها داریم، اما مشکل ما با آن بخش‌هایی است که بدون مقررات، این کار را انجام می‌دهند.

آقای محبی نوذر با اشاره به اینکه همه این شناور‌های غیر مجاز، ایرانی هستند، گفت: بخشی از شناور‌های خارجی در صیدگاه‌های ما حضور دارند، اما روش آن ها، ترال نیست.

وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت از منابع آبزیان بر اساس قوانین، متولی برخورد با صید‌های غیر مجاز است، افزود: متاسفانه توان نظارتی ما کافی نیست و نمی‌توانیم بر همه گسترده دریا نظارت کنیم.

آقای مجتبی نوذر اضافه کرد: ورود دستگاه‌های قضایی برای برخورد با صیادی‌های غیر مجاز خبر خوبی است و از آن استقبال می‌کنیم و موجب کاهش صید‌های غیر مجاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در حداقل هستیم، افزود: از کمک نهاد‌های دیگر در چارچوب قوانین استقبال می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399، www.maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین