پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از وجود انحصار در تامین خوراک نهاده های دامی گفت: متاسفانه این موضوع باعث شده تا محموله های خوراک دامی در دست یک فرد و مجموعه خاصی باشد و هر وقت اراده کند آن ها را در بین دریا نگه داشته و قیمت ها را افزایش دهد از این رو شکستن انحصار در این بخش در حال پیگیری است.
شعارسال:رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید انحصار نهاده های دامی را از دست عده ای خاص خارج کند.
 
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید انحصار نهاده های دامی را از دست عده ای خاص خارج کند.
 
 امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از وجود انحصار در تامین خوراک نهاده های دامی گفت: متاسفانه این موضوع باعث شده تا محموله های خوراک دامی در دست یک فرد و مجموعه خاصی باشد و هر وقت اراده کند آن ها را در بین دریا نگه داشته و قیمت ها را  افزایش دهد از این رو شکستن انحصار در این بخش در حال پیگیری است.
 
وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی باید انحصار از دست عده ای خاص خارج کند چون چهره این شخص برای همه شناخته شده و موجب التهاب بازار شده است.
 
رئیس فراکسیون مبازره با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این گونه افراد از قبل پرورش داده شده اند و با حمایت های رانتی و باند بازی تبدیل به قدرت شده اند بر این اساس وزارتخانه های مربوطه باید ورود پیدا کنند تا انحصار شکسته شود.
 
وی خاطرنشان کرد:کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در این زمینه باید ورود کنند تا دست های حامیان پشت پرده آن ها قطع شود .
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران  ،تاریخ انتشار:  21 اردیبهشت   1399،کدخبر:  49649  ،www.agna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین