پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۷۵۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
لواسانات چند سالی است که به دلیل تخلفات همین افراد معروف که بیشتر سیاسیون و منسوبان آن‌ها را شامل می‌شود، بر سر زبان‌ها افتاده و سبب شده تا فعالان اجتماعی و همچنین مدافعان حقوق شهروندان بر وجود فاصله طبقاتی فراوان در این محدوده با سایر نقاط شهر سخن گویند.لواسان،یکی از اشرافی ترین مناطق در کل دنیا با‌ کاخ های فوق میلیاردی مخصوص ژن خوب ها و آقازاده های ایرانی است.

شعار سال: لواسان، یکی از اشرافی ترین مناطق در کل دنیا با‌ کاخ های فوق میلیاردی که مخصوص ژن خوب ها و آقازاده های ایرانی است! آنچه در این گزارش درباره این منطقه سوپرلوکس و نحوه زندگی آقازاده ها و ژن خوب ها می شنوید، هوش از سرتان می پراند و حالا حالاها باورتان نمی شود! باور کنید اروپایی ها و آمریکایی ها چنین کاخ هایی ندارند! شدیدا توصیه می کنیم این گزارش را ببینید تا با عمق اشرافی گری و آقازادگی در ایران آشنا شوید!

لواسانات چند سالی است که به دلیل تخلفات همین افراد معروف که بیشتر سیاسیون و منسوبان آن‌ها را شامل می‌شود، بر سر زبان‌ها افتاده و سبب شده تا فعالان اجتماعی و همچنین مدافعان حقوق شهروندان بر وجود فاصله طبقاتی فراوان در این محدوده با سایر نقاط شهر سخن گویند. تخلفات در لواسانات شامل ساخت و ساز‌های غیرمجاز و بیش از مساحت تعیین شده در پروانه ساخت می‌شود و در کنار آن نباید تغییر کاربری زمین‌ها و ساخت ویلا‌های لوکس و فوق گران را از یاد برد.
لواسان یا به قول برخی از ساکنان بومی «سوییس ایران»؛ «بورلی هیلز ایرانی»؛ «خوش نشین ثروتمندان» نام
گرفته است. بیراه نیست لواسان را باشگاه ثروتمندان ایرانی بنامیم. 

تعداد بازدید : 671

شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
0
تف بر آن دامن پستی که شما را پرورد
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 


مخاطب این لعن کیست؟ همکاران خبری ما ، اعیان نشین ها یا مفسدین سیاسی؟ 


اگر موردی از خبر و مربوط به کار ما، باعث ایجاد رنجش شده، توضیح دهید تا در صورت امکان، اصلاحات لازم در آن صورت گیرد. 


ممنون از اینکه با ما در ارتباط هستید

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین