پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
فرماندار شمیرانات درباره ساخت و ساز شهرک کلاک گفت: مالکان نسبت به حق خود شکایت کرده و ریاست سابق قوه حق مالکان را تایید می کند.سیاوش شهریور درباره قیمت های ویلای شهرک باستی اظهار کرد: قیمت مسکن حباب است چند روز دیگه قیمت ها پایین می آید.
شعار سال:فرماندار شمیرانات درباره ساخت و ساز شهرک کلاک گفت: مالکان نسبت به حق خود شکایت کرده و ریاست سابق قوه حق مالکان را تایید می کند.

سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات درباره قیمت های ویلای شهرک باستی اظهار کرد: قیمت مسکن حباب است چند روز دیگه قیمت ها پایین می آید.

وی در ادامه افزود: قیمت‌های فعلی مسکن حباب بوده و در چند روز آینده که قیمت ها پایین می آید قیمت این ویلاها هم پایین خواهد آمد.

شهریور به مانور رسانه‌های بیگانه بر روی این چنین موضوعاتی اشاره و تصریح کرد: مردم تصور می‌کنند این ویلاها متعلق به مدیران کشور بود در صورتی که قاطبه مدیران انسان های خوب، دلسوز و شریف هستند.

 فرماندار شمیرانات با ابراز بی اطلاعی از مالکیت ویلاهای باستی هیلز بیان داشت: برخی افراد که در حوزه تولید فعال بوده در این منطقه سکونت داشته و تا جایی که بنده متوجه شدم یک فرد سیاسی در انجا ساکن نیست.

سیاوش شهریور در ادامه درباره ساخت شهرک کلاک به دستور رئیس سابق قوه قضاییه بیان داشت: طی شکایتی که مالکان انجام دادن دستور ساخت شهرک در قوه قضاییه صادر شد.

فرماندار شمیرانات در ادامه افزود: این زمین نزدیک به شهر بود و مالکان نسبت به حق خود شکایت کرده و پس از گذشت چند سال بالاخره ریاست سابق قوه قضائیه حق مالکان را تایید می کند.

وی به درخواست ساخت و سازهای قانونی مالکان در کلاک اشاره و خاطرنشان کرد: ما نباید زود قضاوت نکنید زمانی که از نزدیک با واقعیت مواجه و از کم و کیف ماجرا مطلع شویم می‌توانیم  اظهارنظر کنیم.

 سال ۸۲ در توافق بین کشاورزان و شهرداری لواسان مقرر شد که کلاک به بافت شهری اضافه شود که با حواشی روبرو شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:12مرداد1398،کد خبر:13980512001114،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین