پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
دولت چین استفاده از یک مچ‌بند دماسنج را که متصل به یک اپلیکیشن هوشمند است برای دانش‌آموزان مدارس پکن الزامی کرده است تا در صورت افزایش دمای بدن شاگردان، مسئولان به سرعت آنها را ردیابی و مشخص کنند،دولت چین پیش از این نیز برای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا دوربین‌های حرارتی را در اماکن عمومی تعبیه و اکثر مردم نیز روی تلفن‌های همراه خود اپلیکیشن‌های اعلام وضعیت نصب کرده بود.

شعار سال:هر چند که از کشور چین شروع شد اما حالا این کشور قصد دارد برای بازگشایی مدارس رعایت نکات بهداشتی جدی تری به کار گیرد. دولت چین در ادامه برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا دانش‌آموزان را ملزم به استفاده از مچ‌بندهای دماسنج کرده است تا با آغاز مجدد فعالیت مدارس بعد از فروکش کردن ویروس کرونا، بتواند پایش مناسبی از شیوع ویروس کرونا در جامعه داشته باشد.

 دولت چین استفاده از یک مچ‌بند دماسنج را که متصل به یک اپلیکیشن هوشمند است برای دانش‌آموزان مدارس پکن الزامی کرده است تا در صورت افزایش دمای بدن شاگردان، مسئولان به سرعت آنها را ردیابی و مشخص کنند.

دولت چین پیش از این نیز برای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا دوربین‌های حرارتی را در اماکن عمومی تعبیه و اکثر مردم نیز روی تلفن‌های همراه خود اپلیکیشن‌های اعلام وضعیت نصب کرده بودند که از این طریق مناطق مختلف کشور از لحاظ میزان خطر ابتلای افراد به ویروس کرونا نیز به سه دسته سبز، زرد و قرمز تقسیم شده است.

در حال حاضر دانش‌آموزان پنج منطقه در پکن که بعد از چند ماه به مدرسه بازگشته‌اند ملزم به استفاده از این مچ‌بندها شده‌اند.

معلم یکی از این مدارس به روزنامه دولتی پکن دیلی گفت: این مچ‌بند شبیه مچ‌بندهای مربوط به آمادگی جسمانی است و به دانش‌آموزان توصیه شده در طول شبانه‌روز آن را به دست داشته باشند.

 

گفته می‌شود در صورت رسیدن دمای بدن فرد به بالاتر از 37.2 درجه این اپلیکیشن مسئولان مدرسه را در جریان قرار داده و آنان نیز موظف خواهند بود مسئولان بهداشت و درمان را مطلع کنند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت اعتماد آنلاین ، تاریخ 26 ازدیبهشت 1399، کد خبر:404662،www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین