پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۷۶۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه زمان ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ امشب پایان می‌پذیرد، تاریخ برگزاری این آزمون را نیز اعلام کرد.
شعار سال: فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ گفت: زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ امشب به پایان می‌رسد و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. تا این لحظه تعداد ۶۷۶ هزار و ۹۵۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روز‌های ۲ و ۳ مرداد ماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جاماندگان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی نیز امشب پایان می‌پذیرد. علاوه بر این ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۹ از فردا آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

زرین آمیزی اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن (به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸) در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 511956 ، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین