پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
مهرداد ویسکرمی گفت: اشتغال و بیکاری تابع عواملی‌اند که باید به دنبال علت باشیم و همچنین ظرفیت‌های استان را در زمینه‌های قدرت و ضعف بررسی کنیم.

شعار سال: مهرداد ویسکرمی با اشاره رتبه استان لرستان در بحث بیکاری اظهار داشت: اشتغال و بیکاری تابع عواملی‌اند که باید به دنبال علت باشیم و همچنین ظرفیت‌های استان را در زمینه‌های قدرت و ضعف بررسی کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط استان و فراوانی منابع معدنی و آبی، پایه استان در آب،کشاورزی و دامپروری  است که رونق آنها منوط به تخصیص آب است ولی متاسفانه در بحث ذخیره سازی آب ظلم تاریخی در حق استان لرستان شده  و به اندازه کافی نتوانسته‌ایم سد سازی کنیم و حق آبه خودمان را بگیریم. 

منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس یازدهم عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات کشاورزی استان باید در قدم اول مشکل آب استان را حل کنیم تا بتوانیم با آبی کردن زمین‌ها کشاورزی استان را رونق بگیرد و همچنین در زمین‌های کشاورزی که زمینه آبی شدن ندارند باید گیاهان دارویی و و درختانی که به آب کمتری نیاز دارند را کشت کنیم.

وی بیان کرد: رفع مشکلات تخیص آب استان لرستان نیازمند همت جدی از طرف مدیران و نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در راستای رونق کشاورزی استان است چراکه رونق کشاورزی و دامپروری در استان می‌تواند این استان را به قطب تولید گوشت، شیلات و کشاورزی تبدیل و یکی از صادر کنندگان کشور باشیم. 

ویسکرمی گفت: اشتغال استان لرستان را باید با توجه به شرایط و بوم استان تعریف کنیم، همچنین زنده کردن صنایعی که به دلیل سوء مدیریت و خصوصی سازی‌های بی‌رویه تعطیل شده‌اند استان را می‌تواند به سمت رفع مشکل بیکاری پیش ببرد.

وی تصریح کرد: مدیران استان برای رفع مشکل بیکاری و تعطیلی صنایع استان باید جهادی وارد عمل شوند و گره‌های بر سر راه صنایع را باز کنند، بیش از 10 هزار اشتغال معطل در استان داریم که با راه‌اندازی همین صنایع تولیدی کمتر از پنج سال می‌توانیم عمده مشکل اشتغال استان را رفع کنیم، وقتی مشکل اشتغال حل شود سایر مشکلات استان نیز حل می‌شوند چرا که ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در بیکاری است.

شعار سال:با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 26 اردیبهشت 1399،کد خبر: 2266542،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین