پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
منوچهر فلاح گفت :امسال با این جهش بزرگ گازرسانی، خانوار تحت پوشش شهری از ۹۴ به ۹۷ درصد و خانوار روستایی از ۴۶ به ۵۲ درصد و در مجموع درصد خانوار تحت پوشش استان از ۷۵ به ۸۲ درصد ارتقا خواهد یافت.

شعار سال: منوچهر فلاح درباره وضع گازرسانی به شهرها و روستاهای این استان، گفت: ۵۶ شهر گازدار شدند و ۱۴ شهر در مرحله اجرا قرار دارند. یک شهر نیز در مراحل نهایی طراحی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌های انجام‌شده، تعداد ۱۰ شهر (ارزوئیه، هنزا، زهکلوت، گنبکی، ریگان (محمدآباد)،مردهک، دوساری، عنبرآباد، فاریاب و شهداد) به همراه ۱۴۸ روستا در سال ۱۳۹۹ که به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی سال جهش تولید نامگذاری شده است، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: امسال با این جهش بزرگ گازرسانی، خانوار تحت پوشش شهری از ۹۴ به ۹۷ درصد و خانوار روستایی از ۴۶ به ۵۲ درصد و در مجموع درصد خانوار تحت پوشش استان از ۷۵ به ۸۲ درصد ارتقا خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: استمرار گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان از اولویت‌های اصلی شرکت گاز کرمان است و امید می‌رود با گازدار شدن شهرهای جنوبی این استان، گامی بلند در جهت آبادانی مناطق محروم، روستاهای جنوبی و کمک به صنایع تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اشتغال این مناطق برداشته شود.

فلاح با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده در سال ۱۳۹۸ در این راستا تصریح کرد: با همت و تلاش تمامی کارکنان و متخصصان در سال ۱۳۹۸ شاهد پیشرفت بسیار عظیمی در گازرسانی استان کرمان بودیم، به نحوی که هر هفته سه روستا به شبکه سراسری گاز متصل و همچنین سه شهر بلوک، نظام‌شهر و اندوهجرد نیز در این سال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی گفت: ۳ هزار و ۳۳۸ روستای استان کرمان قابلیت گازرسانی دارند که از این تعداد هزار و ۲۸۱ روستا  گازدار هستند و گازرسانی به هزار و ۵۸۳ روستا در دست طراحی، ۳۵۵ روستا در دست اجرا و ۱۱۹ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار  است.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
باورم نميشه چرا با اين همه اعتبارات از اول انقلاب تا الان هنوز روستايي داريم كه مشكل گاز داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین