پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
در رسانه‌های اجتماعی و یکی از پایگاه‌های خبری فعال بخش کشاورزی، به نقل از مردم روستای دوین شیروان، مطلبی پخش شده که عزیزی نماینده سابق شیروان، با ارعاب روستائیان و ترساندشان از ورود دستگاه‌های امنیتی علیه ایشان در صورت اعتراض، اجازه نداد مردم به تصاحب اراضی سند دارشان توسط سازمان منابع طبیعی و وزارت نیرو واکنش مقتضی نشان داده و حق واقعی خود را دریافت کنند. منتظر انتشار توضیحات آقای دکتر عزیزی یا سایر مطلعین بی طرف در این خصوص هستیم.
شعار سال: به گفته مردم روستای دوین در حوالی شیروان، عزیزی نماینده سابق و پرحاشیه این منطقه با ارعاب مردم و ترساندشان از اقدام دستگاه‌های امنیتی علیه ایشان در صورت اعتراض، اجازه نداد مردم به تصاحب اراضی سنددارشان توسط سازمان منابع طبیعی و وزارت نیرو واکنش مقتضی نشان دهند.
شایعات بدکاری عزیزی شیروان چقدر درست است؟
 پیگیری احداث نیروگاه حرارتی برق در یکی از خشکترین نقاط کشور!
 
شایعات بدکاری عزیزی شیروان چقدر درست است؟
اهالی روستای دوین در نزدیکی نیروگاه برق حرارتی شهر شیروان می‌گویند دکتر عبدالرضا عزیزی تلاش کرد تاسیس این نیروگاه را که زمین آن با وعده و وعید و با قیمت بسیار ارزان از مالکیت روستاییان خارج شد را به خاطر تلاش‌های خود عنوان کند. البته به نظر می‌رسد این نیروگاه هیچ نقشی در پیشرفت ساکنان و ایجاد اشتغال نداشت و البته دردسر‌هایی را نیز ایجاد کرده است.

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین