پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۹۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
علي رغم مخالفت هاي جدي تشکل هاي توليدي، کارشناسان و مراکز پژوهشي با طرح تشکيل وزارت بازرگاني باز هم عده اي در مجلس به جاي پيگيري اصلي ترين مطالبات مردم از دولت، به دنبال رفع حاجات دولت و وارداتچيان و باز نمودن دروازه هاي کشور به روي واردات هستند!

شعارسال: دکتر عبدالرضا عزيزي نماينده شيروان که به تازگي رئيس کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي شده است براي دومين بار پياپي و بدون بحث و بررسي دقيق و بدون حضور مخالفان طرح تشکيل وزارت بازرگاني، شرح وظايف پر از ايراد و تعارض منافع همان وزارت بازرگاني 15 سال پيش را عيناً در طرح پيشنهادي کميسيون کپي کرده و به صحن فرستاد. البته هر دوبار هم با وجود لابي و اصرار علي لاريجاني اين طرح تصويب نشد و به کميسيون برگشت.

گفتني از پس از تصويب کليات طرح تشکيل وزارت بازرگاني در 3 مهرماه، طرح به شوراي نگهبان ارسال شد. اعضاي شوراي نگهبان هم طرح تشکيل وزارت بازرگاني را به دليل مغايرت با اصول 85 و 133 قانون اساسي دوباره به مجلس بازگرداند. پس از آن هم هيئيت نظارت مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز نظر منفي خود را به دليل مغايرت اين طرح با اسناد بالادستي اعلام کرد ولي به دليل فشارها و نامه نگاري علي لاريجاني سرانجام در اقدامي عجيب مخالفت خود را پس گرفت.

درحال حاضر علي رغم مخالفت هاي جدي تشکل هاي توليدي، کارشناسان و مراکز پژوهشي با طرح تشکيل وزارت بازرگاني باز هم عده اي در مجلس به جاي پيگيري اصلي ترين مطالبات مردم از دولت، به دنبال رفع حاجات دولت و وارداتچيان و باز نمودن دروازه هاي کشور به روي واردات هستند!

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مصاف، تاریخ انتشار: -  ، کدخبر: 32626: masaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
1
کجا عجله کرده دوساله که طرح تو مجلس هسته بازرگانی تشکیل بشه بنفع مردم هسته ولی مخالفان دارن معیشت مردم هدف قرار میدن
ناشناس
Netherlands
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
0
عزیزی به جز منافع شخصی به چیزی فکر نمیکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
عزیزی اسطوره است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین