پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
عضو شورای شهر ارومیه از ساماندهی دست‌فروشان و راه اندازی بازار هفتگی در ۷ نقطه شهر ارومیه خبر داد. وی با تاکید بر شعار محله محوری افزود در تلاش هستیم خدمات را به سمت و سوی مردم ببریم و بدین منظور مصوبه‌ای مبنی بر ایجاد بازارهای روز هفتگی در حال اجراست. پناهی اظهار داشت، برای اجرای این مصوبه در هفت نقطه شهر اعم از رودکی، حکیم نظامی، خاقانی، علامه مجلسی، تاناکورا، خیابان آرامگاه و خیابان ولایت در محدوده البرز مکان‌یابی انجام شده که این بازار هفتگی بر اساس آیین‌نامه به صورت گردشی با مشخص بودن کد افراد در ساعات مشخص برگزار می‌شود.

شعارسال: حسین پناهی به تشریح وظایف و اقدامات کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه پرداخت و اظهار داشت: این کمیسیون آبان ماه سال گذشته با هدف پوشش‌دهی به خلاء موجود در 5 کمیسیون دیگر شورای شهر ارومیه شکل یافته است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه گفت: از وظایف ذاتی این کمیسیون پیگیری و اولویت‌بندی مصوبات دیگر کمیسیون هاست.

پناهی بیان کرد: این کمیسیون از آذر ماه سال 94 کار خود را با ایجاد شفافیت، کارآمدی، اثر بخشی و پاک حسابی بخش برنامه و بودجه و امور اجرایی و مدیریت‌های محلی شهرداری آغاز کرده است.

وی مهم‌ترین دغدغه کمسیسون نظارت شورای شهر ارومیه را پیگیری مصوبات اجرا نشده عنوان کرد و افزود: بدین منظور نرم‌افزاری تعریف شد که بر اساس این فن‌آوری، شهرداری و واحد امور شهرداری ملزم به طراحی این سیستم در مجموعه خود شدند و اکنون با تقویت این سیستم امکان ارائه گزارش آنلاین در صحن شورا ایجاد شده است.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه تصریح کرد: برای ایجاد این سیستم در صحن شورا حداقل 40 میلیون تومان و حداکثر 80 میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

پناهی، فاز دوم کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه را نظارت بر بودجه خواند و گفت: در این قسمت از کار نیز فازهای مختلف ماده 100 و ماده 77، درآمدهای شهرداری اعم از عوارض، تخفیفات، حسابرسی، امور مالی شهرداری مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به کمبود منابع درآمدی شهرداری سیاست‌گذاریهایی نیز برای جذب و احصاء درآمد از اموال منقول و غیر منقول شهرداری انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: این کمیسیون در امور اجرایی شهرداری نیز ورود یافته که بر این اساس به مقابله و ساماندهی شغل‌های مزاحم که از معضلات اجتماعی امروزه به شمار می‌رود پرداخته است.

وی با تاکید بر شعار محله محوری افزود: در تلاش هستیم خدمات را به سمت و سوی مردم ببریم و بدین منظور مصوبه‌ای مبنی بر ایجاد بازارهای روز هفتگی در حال اجراست.

پناهی اظهار داشت: برای اجرای این مصوبه در هفت نقطه شهر اعم از رودکی، حکیم نظامی، خاقانی، علامه مجلسی، تاناکورا، خیابان آرامگاه و خیابان ولایت در محدوده البرز مکان‌یابی انجام شده که این بازار هفتگی بر اساس آیین‌نامه به صورت گردشی با مشخص بودن کد افراد در ساعات مشخص برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تیتر اول ، تاریخ انتشار خبر 12 مرداد 1395، کدمطلب: ،www.titraval.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
در تمام دنیا اقدام به ساماندهی دستفروشان می شود. اینها طبقه ضعیف و آسیب پذیری هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
خداروشکر بالاخره به جای اینکه مامورای شهرداری دستفروشارو بزنن وهمش مجبور بشن پنهانی کار کنن یه فکری براش کردن وقراره سازمان دهی بشن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین