پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۱۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر سه مولفه «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» به عنوان راهبردهای سه‌گانه این سازمان گفت: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، بزرگ‌ترین مرکز عمده‌فروشی غرب پایتخت در میدان میوه و تره بار آزادی، افتتاح و راه‌اندازی شد.

شعار سال: سید سعید راد از استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار خبر داد و افزود: در تغییر رویکرد مدیریتی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس شعار مدیریت شهری مبنی بر تبدیل تهران به شهری برای همه شهروندان، توجه ویژه‌ای به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر داشته و داریم که فروش ۲۰ درصد زیر قیمت محصولات فروشگاهی در میدان میوه و تره بار آزادی، نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی به بافت جمعیتی پیرامون میدان میوه و تره بار آزادی، اشاره و اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیاز اهالی این منطقه، در کنار فروش میوه و تره بار و انواع کالا‌های مورد نیاز شهروندان، عرضه محصولات تنظیم بازار نیز در این مجموعه خدماتی با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

راد با تاکید بر سیاست سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توسعه بازار‌های میوه و تره بار در محله‌های پرجمعیت، خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر، میدان میوه و تره بار آزادی ۹ بازار در زیرمجموعه خود دارد که با افتتاح بازار میوه و تره بار امام‌زاده عبدالله (ع)، برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان ساکن در این منطقه ۹، یک بازار جدید به مجموعه بازار‌های میوه و تره بار این منطقه افزوده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه عرضه محصول در میادین میوه و تره بار چه برای تولیدکنندگان و چه برای مصرف‌کنندگان یک بازی بُرد- بُرد است، خاطرنشان کرد: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی در اقصی نقاط کشور که تمایل به استفاده از ظرفیت‌های میادین میوه و تره بار برای عرضه محصولات خود را دارند، به منظور حضور و فعالیت در این مراکز دعوت می‌کنیم.

گفتنی است، میدان میوه و تره بار آزادی با ۱۴ هزار متر مربع مساحت و ۲۵ کاربری یکی از مهم‌ترین میادین میوه و تره بار در تهران محسوب می‌شود که در پهنه غربی پایتخت واقع شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار 21 خرداد    99، کد خبر:    103745، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین