پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
محمد شریعتمداری وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی در توئیتی بیان داشته که تخمین زده می‌شود ۶۰ میلیون کودک به ۳۸۶ میلیون کودکی که امروز درجهان‌ در فقر شدید هستند، افزوده شود. همه ما باید تلاش‌ها و اقدامات همه جانبه برای مقابله با کار کودک را موثرتر و گسترده‌تر کنیم. بنظر ما اینگونه صحبت ها به ایشان نمی آید، قضاوت شما چیست؟

شعار سال : کاری به چگونگی وزیر شدن و اخذ رای آقای شریعتمداری نداریم. کاری به سوابق کاری ایشان و نسبت فامیلی با فلانی و بهمانی نداریم. به حاشیه‌های فامیل‌ها نمی‌خواهیم بپردازیم. حتی به موضوع مهمی مثل صلاحیت و توانمندی مدیران منتصب شده توسط ایشان در پست‌های معاون وزیری و رئیس سازمانی نمی‌خواهیم بپردازیم (از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهون، این مورد آخری رو خیلی دوست داریم بپردازیم).
برادر عزیز، بنظر می‌رسد که صحبت از کودک کار و کار کودک، به شما نمی‌آید. منطقا هم هیچ دلیلی نمی‌توانیم بیاوریم که چرا نمی‌آید، یه جور حس درونی می‌گه که بحث در خصوص این موضوعات توسط شما، خیلی بحث گل درشت و یه جوریه. خواهشا من بعد، بده رئیس سازمان بهزیستی، مشاوری، همکاری، متخصصی و ..، اونا از این حرف‌ها بزنند.

شریعتمداری و حرف هایی که به ایشان نمی آید!!!


دست ما کوتاه هست و خرما بر نخیل، کاش می‌شد نیم ساعت با هم می‌نشستیم و یه چایی می‌خوردیم و ورای وزیر بازی و رئیس بازی‌های متداول، چند کلمه در خصوص بهزیستی، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، مراکز ترک اعتیاد، مشکلات معلولان، فشل بودگی سازمانی سازمان بهزیستی، نابسامانی روند‌های حمایتی و. صحبت می‌کردیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین