پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
عبدالکریم گراوندگفت: هم‌اکنون وضعیت آمار موارد مثبت کرونا در این استان نگران کننده‌است و براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که ماسک نزده باشند به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی جلوگیری به عمل آمده و هیج خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد.

شعار سال:عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر افزود: هم‌اکنون وضعیت آمار موارد مثبت کرونا در این استان نگران کننده‌است و براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که ماسک نزده باشند به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی جلوگیری به عمل آمده و هیج خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد.

وی ادامه داد: از فردا در استان مراجعه به بانک‌ها و اداره‌ها بدون ماسک ممنوع است و کارمندان هم باید با ماسک در محل کار خود حضور یابند و مدیران بانکی و اجرایی با کسانی که این مصوبه را رعایت نکنند برخورد داشته باشند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه سیستم بانکی بعد از کادر درمان بیشترین درگیری با بیماری کرونا را دارد، همکاری بانک‌ها و مردم با هم به روند مقابله با این بیماری کمک می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها توسط مردم افزود: اکیپ‌های بازرسی از ادارات و بانک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران تشکیل شده و حوزه اداری، بانکی و بازار را به صورت سختگیرانه نظارت کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بانک‌های استان بوشهر از دریافت قسط‌ها به صورت حضوری خودداری کرده و همه قسط‌ها به صورت غیر حضوری پرداخت شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزار ایرنا، تاریخ انتشار: 25خرداد ۱۳۹۹، کد خبر: 83821297،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین