پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
کامیون‌ها در بدو ورود به بندر ضدعفونی می‌شوند و اصول بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.
شعار سال: رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش سرعت تخلیه کالا‌های اساسی و لزوم اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد.

عبدالسعید عباسی در این باره گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته سرعت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر افزایش یافته است به گونه‌ای که کل عملیات تخلیه بار این کشتی که ۱۲ هزار تن برنج به ظرفیت ۵۰۰ تا ۵۵۰ کامیون است بین ۵ تا ۶ روز تخلیه می‌شود که از لحاظ زمانی برای صاحب کالا و شناور بسیار مطلوب است.

عباسی با اشاره به الزام رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزود: در این زمینه ابتدا همه کارگرانی که قرار است در عملیات تخلیه و بارگیری فعالیت کنند تب‌سنجی شده و ضدعفونی همه تجهیزات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین کامیون‌ها در بدو ورود به بندر ضدعفونی می‌شوند و اصول بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرتال حمل و نقل، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1399، کد خبر: 121335، www.portalhamlonaghl.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین