پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
سعد کشمیری گفت:متاسفانه بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها به سبب بیماری کرونا در استان بوشهر افزایش یافته است که علت آن عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

شعا سال:سعد کشمیری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: متاسفانه بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها به سبب بیماری کرونا در استان بوشهر افزایش یافته است که علت آن عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مدافعان جبهه سلامت در استان بوشهر شبانه‌روزی تلاش می‌کنند گفت: جان باختن هم‌استانی‌ها براثر ویروس کرونا، همانند تیر خلاصی بر پیکر نیمه‌جان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا است.

دبیر ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر از روند افزایشی بستری موارد کرونا مثبت در بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این موضوع افزایش جان‌باختگان را نیز به همراه داشته است.

کشمیری با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه ICU افزود: در هفته‌های گذشته این هشدار به مردم داده شد که اگر بستری‌های بخش مراقبت‌های ویژه ICU افزایش یابد موارد فوتی بیماران کرونایی در استان بوشهر افزایش می‌یابد که امروز این مورد محقق شده است.

وی، تنها راه مصون ماندن از ویروس خطرناک کرونا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک دانست و تاکید کرد: مردم باید برای مقابله با کرونا موارد توصیه شده را رعایت کنند در غیر این صورت هر روز شاهد افزایش بیماران بستری و فوتی‌های کرونایی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تماس تلفنی با وزیر بهداشت خبر داد و خاطر نشان کرد: در این تماس تلفنی روند تکمیل اورژانس هسته‌ای و عمومی بوشهر و دیگر پروژه‌های ضروری استان در حوزه سلامت بررسی شد.

کشمیری تکمیل و تقویت تجهیزات بهداشتی، درمانی و آزمایشگاهی در استان را از دیگر محورهای گفت‌وگوی تلفنی با وزیر بهداشت دانست و بیان کرد: وضعیت بیماران کرونایی و فوتی‌ها به اطلاع وزیر بهداشت رسانده و بر ضرورت رعایت همه جانبه برای مقابله با بیماری کرونا تاکید شد.

وی بیان کرد: اضافه شدن تجهیزات و امکاناتی درمانی بیمارستان‌های استان بوشهر به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از وعده‌های وزیر بهداشت بود که این هفته محقق شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت گسترش، تاریخ انتشار: 7 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:106637،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین