پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۹۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
بخش خصوصی در مورد سرمایه‌گذاری در زمینه تولید و صادرات برق مردد است چرا که برنامه‌ریزی صحیحی برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این حوزه و صادرات و مبادلات برق تولیدی وجود ندارد.

شعار سال : بخش خصوصی در مورد سرمایه‌گذاری در زمینه تولید و صادرات برق مردد است چرا که برنامه‌ریزی صحیحی برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این حوزه و صادرات و مبادلات برق تولیدی وجود ندارد. در فصل‌های سرد سال مصرف برق به مراتب از پیک مصرف پایین‌تر است و بخش زیادی از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این صنعت در فصولی غیر از تابستان استفاده‌ای ندارند و حبس شده باقی میماند. به اعتقاد تحلیلگران برای بهره‌گیری از برق حبس‌شده، از یک سو سرمایه‌گذاری در امور زیرساختی و راندمان شبکه تولید باید افزایش یابد و از سوی دیگر با نوسازی شبکه انتقال و توزیع، میزان تلفات برق را کاهش داد. اما از همه مهمتر انحصار صادرات برق شکسته شود.

تعداد بازدید : 7

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین