پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۸۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد بودجه دانشگاه ها اعلام کرد: سازمان برنامه و بودجه اختیار دارد که بیشتر از 10 درصد بودجه در نظر گرفته شده تخصیص دانشگاه ها را انجام دهد.
شعار سال: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره افزایش بودجه دانشگاه‌ها در سال جاری، گفت: قاعدتاً عدد و رقم بودجه دانشگاه‌ها بعد از اینکه قانون بودجه تصویب می‌کند، مشخص می‌شود و در طول سال قابل تغییر نیست.
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه با توجه به ضوابط بودجه‌ای که وجود دارد، می‌تواند اگر لازم شد تخصیص بودجه دانشگاه‌ها را حداقل ۱۰ درصد بیشتر از آن چیزی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده اعمال کند و امیدواریم دانشگاه‌ها با مشکلی روبرو نشوند.
ظرفیت قانونی برای اختصاص 10 درصد بودجه بیشتر به دانشگاه ها
غلامی افزود: اگر دانشگاه‌ها در این زمینه مشکل داشته باشند حتما رئیس سازمان برنامه و بودجه این عنایت را داشته و خواهد داشت تا از ظرفیت قانونی برای رفع یا کم کردن این مشکل استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۴۰۶۰۰۰۰۹۶، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین