پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت:سال گذشته ۲۹ غرقی در استان داشته ایم که ۲۲ نفر آنها فوت شدند، در سه ماه نخست سال ۹۸ تعداد ۱۶ نفر غرقی داشتیم که ۱۳ نفر آنها فوت شدند و این آمار در سه ماهه نخست سال جاری به ۹ نفر غرقی و ۷ نفر فوتی رسیده است.

شعار سال:صارم رضایی روز شنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر غرق شدگی جان خودشان را از دست می‌دهند، از مردم خواهش می‌کنیم نکات ایمنی را در خصوص شنا کردن در بستر رودخانه‌ها رعایت کنند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم از شوخی کردن در هنگان شنا جداً خودداری کنند، قبل از ورود به آب از وضعیت عمق آب و دمای آب اطلاعات کاملی داشته باشند زیرا تعداد زیادی از عزیزان هم استانی بر اثر سردی آب و یا شیرجه زدن در آب‌هایی که سنگلاخ بوده غرق شده اند؛ همچنین آشنایی کامل با فنون شنا داشته باشند و به علائم ایمنی و تابلوهای هشدار دهنده در کنار رودخانه‌ها حتماً توجه کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۹ غرقی در استان داشته ایم که ۲۲ نفر آنها فوت شدند، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال ۹۸ تعداد ۱۶ نفر غرقی داشتیم که ۱۳ نفر آنها فوت شدند و این آمار در سه ماهه نخست سال جاری به ۹ نفر غرقی و ۷ نفر فوتی رسیده است.

رضایی یادآور شد: در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای عزیزان هم استانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان لرستان تماس حاصل کنند و مطمئن باشید همکاران ما بلافاصله در محل حضور پیدا خواهند کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار7 تیر 1399، کد خبر:4959640،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
امار غرق شدگي در استان لرستان هميشه خيلي زياد هست و مسئولين در اين زمينه بايد اقدامات پيشگيرنه زيادي انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین