پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
سال‌هاست که شاهد حضور برخی مدیران ارگان‌ها و افراد سیاسی در مجامع انتخابات هیئت‌های ورزشی لرستان هستیم که باتوجه به رایزنی‌ها، اکثر آنان به‌عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌شوند.

شعارسال: سال‌هاست که شاهد حضور برخی مدیران ارگان‌ها و افراد سیاسی در مجامع انتخابات هیئت‌های ورزشی لرستان هستیم که باتوجه به رایزنی‌ها، اکثر آنان به‌عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌شوند، اما این سیاست نه‌تن‌ها به مدیریت هیئت کمک نکرده بلکه در حوزه‌های مختلف ورزش استان را با مشکل مواجه کرده است.

از مهمترین مشکلات حضور مدیران و چهره‌های سیاسی در این عرصه می‌توان به مشغله کاری آنان اشاره کرد که حتی به‌صورت تلفنی هم قادر به پاسخگویی فعالان و ورزشکاران رشته تحت مدیریت خود نیستند.

در چند سال گذشته مدیر یکی از ادارات به‌عنوان رئیس هیئت شطرنج استان انتخاب شد و پس از حدود دو ماه به علت مشغله زیاد از ریاست هیئت انصراف داد و اعلام کرد که نمی‌تواند به آن رشته کمک کند و بهتر است شخص دیگری سکان هیئت را در دست بگیرد.

یکی از هیئت‌هایی که با این مشکل از دیرباز دست و پنجه نرم می‌کند، هیئت قایقرانی بوده که سکان آن سال‌هاست در دست مدیران شهرداری خرم‌آباد است و به خاطر مدیریت ضعیف و نبود برنامه‌ریزی؛ کشتی آن به گِل نشسته...

فدراسیون قایقرانی حدود ۹ رشته دارد که چندین مورد آن در لرستان فعال است و با توجه به شرایط نیاز به رئیس هیئتی دارد که وقت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشته باشد.

تاکنون چندین نفر از مدیران شهرداری در راس هیئت قایقرانی استان بوده‌اند که نه‌تن‌ها عملکرد قابل توجهی نداشته‌اند بلکه جایگاه لرستان را در سطح کشور بسیار تنزل داده و بسبب دوری و عدم فعالیت بسیاری از ورزشکاران و پیشکسوتان در این رشته ورزشی مهیج و پرطرفدار شده‌اند.

حال که در آستانه مجمع انتخابات هیئت قایقرانی لرستان قرار داریم بازهم شاهد ثبت‌نام چند مدیر رده بالا شهرداری خرم‌آباد برای ریاست این هیئت هستیم و ظاهراً قرار است دوباره به عقب برگردیم و این در حالی است که تجربه ثابت کرده عملکرد مدیران غیرورزشی در لرستان موفق نبوده است.

اکثر ورزشکاران این هیئت معتقد هستند که اگر یکی از زحمت‌کشان رشته‌های زیرمجموعه قایقرانی به‌عنوان رئیس هیئت انتخاب شود به مراتب می‌تواند عملکرد بهتری از مدیران شهرداری داشته باشد و نگرانی آنان از رایزنی‌هایی است که مثل سنوات پیش بازهم مدیری از بلدیه خرم‌آباد رئیس هیئت می‌شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۹۰۳۱۲۰۷۰۹۶: www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین