پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری فردیس کلیپ منتشر شده از رفتار تند شهرداری فردیس با کارگران را از ریشه بی‌اساس اعلام کرد و گفت ویدیو مربوط به سخنان شهردار وقت مشکین دشت است.

شعار سال:‌ مجید ملکی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری فردیس گفت: به تازگی کلیپی از برخورد نامناسب شهردار فردیس با کارگران در فضای مجازی منتشر شده که این فیلم مربوط به مکالمات سالیان قبل است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری فردیس با بیان این که هرگونه انتشار کلیپی تحت عنوان برخورد نامناسب شهردار فردیس با کارگران شایعه است، افزود: بنده این خبر بی‌اساس که در برخی رسانه‌ها منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

ملکی در خصوص واقعیت‌های مربوط به این کلیپ، گفت: این فیلم مربوط به سه سال گذشته و سخنان شهردار وقت مشکین دشت است که توسط یکی از کانال‌های بی‌ریشه در فضای مجازی منتشر شده است.

او با اشاره به اقدام غیر‌حرفه‌ای رسانه‌های منتشر کننده فیلم مذکور، افزود: این فیلم با اقدامی غیر اخلاقی به شهرداری فردیس نسبت داده شده است؛ قطعا مردم فهیم فردیس رسانه‌های مورد تایید و اخلاق مدار شهر فردیس را می‌شناسند و این اقدامات مورد تایید هیچ یک از شهروندان فردیس نخواهد بود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، به تاریخ: ۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۰۳۲۴۲، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
همه اين برخورد هاي تند از برخورد شهرداري رشت با اونخانم نشات گرفت و شروع شدو و اعقا جاي تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ما که خودمون این همه برخورد تند از شهرداری ها دیدیم ولی بازم به مردم میگیم شایعه ست چشم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین