پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
دبیر کانون دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک از مردم خواست با استفاده از سامانه دریافت نوبت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت، برنامه ریزی لازم را برای نوبت گیری انجام دهند تا به ازدحام در دفاتر پیشخوان و اماکنی با این مختصات، منجر نشود.
شعار سال: فلاح در پاسخ به پیامک‌های ارسالی مردم مبنی بر اعتراض به ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان و اماکنی از این دست، به خبرنگار ما گفت: طبق نامه‌ای که از حدود ۴ ماه پیش از ستاد ملی مقابله با کرونا دریافت کردیم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تجهیز فضای کارکنان در این مراکز ملزم شدیم.

او افزود: سپس به ایجاد سامانه‌ای با آدرس nobat.epishkhan.ir و از طریق نرم افزار پیشخوان دولت همراه از کافه بازار ۳ اقدام کردیم.

فلاح ادامه داد: سامانه دریافت نوبت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت با هدف مدیریت مراجعات مردمی، کاهش صف و مدیریت زمان متقاضیان براساس استاندارد‌های فاصله‌گذاری اجتماعی راه‌اندازی شده است.

دبیر کانون دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک از مردم خواست با استفاده از این سامانه برنامه ریزی لازم را برای نوبت گیری انجام دهند تا به ازدحام در این اماکن منجر نشود.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر، تاریخ انتشار: 9 تیر 1399، کد خبر: 797129،www.irinn.ir  

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین