پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، نگرانی وسیعی را در دنیا ایجاد کرده است. امروزه کم تر کشوری را در جهان می‌توان یافت که پدیده مواد مخدر و اعتیاد، مهم ترین دغدغه یا یکی از مهم ترین مشکلات اجتماعی اش نباشد.
شعار سال:معضل اعتیاد به مواد مخدر، بلای خانمان سوزی است که جوامع بشری را در چنگال مرگ آور خویش گرفتار کرده است. این پدیده هراس آور، قدرت اندیشه، نوآوری، پشتکار، کوشش و سازندگی را در انسان ها به ویژه نسل جوان جامعه از بین می برد و بنیان خانوادگی و اعتقاد دینی آنان را نابود می کند.
 
هرساله شعار ویژه‌ای برای روز جهانی مبارزه با مواد مخدر-۲۶ ژوئن- انتخاب می‌شود تا به اقدامات و کنش‌های مقابله با این پدیده شوم در سال پیش‌رو، در چارچوب آن شعار سمت‌وسو داده شود. شعار روز جهانی مبارزه با مواد مخدر درسال ۱۳۹۹ با عنوان "دانش بیشتر -  مراقبت بهتر" گوياي اين حقيقت است كه همه ما باید اطلاعات صحیح و علمی در زمینه مواد مخدر، اثرات و عوارض آن‌ها داشته باشیم تا با تدبیر و تلاش حداقل و توجه به جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک بتوان آن‌ را به کنترل درآورد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری تحلیلی  الف ،تاریخ انتشار: 9   تیر 1399،کدخبر:   3990409123،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین