پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
ترفع از تغییر برنامه به کار گیری اتوبوس ها در خطوط بی آر تی خبر داد.
شعار سال: محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح جزئیات تغییر در برنامه به کارگیری اتوبوس های بی آر تی گفت: برنامه شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران به این شکل است که اتوبوس هایی که عمر کمتری دارند و نو هستند در خطوط شیب دار (شمال به جنوب) به کار گرفته شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: این اقدام مدیریت شهری به دلیل این است که میزان خرابی اتوبوس ها در این مسیر کاهش پیدا کند.

ترفع ادامه داد: اتوبوس های شرکت واحد تک به تک بررسی شدند تا این تصمیم به سرانجام برسد و از دیگر برنامه های شرکت واحد این است با توجه به منابع مالی آن دسته از اتوبوس هایی که به علت نقص فنی در پارکینگ ها خوابیده اند بررسی مجدد شوند و تعدادی از آن ها را که می توان با هزینه کمتر تعمیر کرد در اولویت قرار بگیرند.

او ادامه داد: اجرای طرح به کار گیری اتوبوس‌ها با عمر پایین در خط ۴ (ترمینال جنوب - افشار) بی آر تی آغاز می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران بیان کرد: اتوبوس‌های بی آر تی با دو ظرفیت ۳۴ نفر و ۴۴ نفر در خطوط مشغول به فعالیت هستند همچنین در اتوبوس‌های ۳۴ نفره جا برای ایستادن مسافران بیشتر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 12 تیر  1399 ، کدخبر: ۷۴۰۸۵۴۱ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین