پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
یدالله موحددر سفر یک روزه به شهرستان راور در اقدامی ابتکاری و دلسوزانه با حضور در عمق ۲۰۰ متری زمین در جمع کارگران معدن زغال سنگ همکار راور، پای درد ودل کارگران این معدن نشست.

شعار سال:یدالله موحد در بازدید دو ساعته از زغال سنگ راور ضمن استماع درخواست‌های کارگران سخت کوش معدن همکار راور، برای پیگیری درخواست‌های آن‌ها قول مساعد داد.

وی با اشاره به اینکه کارگران این معدن مطالبات و درخواست‌های به حقی برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی و کاری، مسائل بیمه‌ای و... دارند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی ضمن پیگیری جدی برای احقاق حقوق این قشر سختکوش و زحمتکش، از مسوولان مربوطه در قوای مجریه و مقننه نیز انتظار دارد که رسیدگی به درخواست‌های این کارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولید و تحقق جهش تولید تاکید ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: توجه به حمایت از سرمایه گذاری و تولید، یکی از محور‌های برنامه‌های تحولی مد نظر ریاست قوه قضاییه به شمار می‌رود و دستگاه قضایی استان کرمان نیز در این زمینه فعالانه و بدون اغماض ورود می‌کند.

وی با اشاره به شرایط دشوار کارگران معادن زغال سنگ در اعماق زمین تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در مسیر احقاق حق کارگران این معادن در راستای نقش این قوه در حفظ حقوق عامه، تلاش می‌کند تا حقوق این قشر زحمتکش هر چه بهتر ایفا گردد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  پایگاه خبری می متالز، تاریخ انتشار: 9 تیر 1399 ، کدخبر: 114685،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا دم هركسي كه به راحتي پاي درد مردم ميشينه و به فكرشون هست تو اين شرايط گرم مخصوصا كارگران علي الخصوص معدنيها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
کارگرانی که دارن تو این جور معادنی کار میکنن برای یه تیکه نون از جانشون میگذرن و اجرشون رو جز خدا کسی نمیتونه بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
کارگرانی که برای یه لقمه نون تا دل معدن های ذغال سنگ میرن حقشونه که این همه گله داشته باشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین