پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر از توسعه مسیرهای دوچرخه در تهران داده است. آیا نهادهای نظارتی خوابند و نمی بینند که مسیرهای دوچرخه ، تبدیل به محل پارک موتور سیکلت شده، عرض کم معابر عملا امکان استفاده گسترده را نمی دهد، شیب شمال جنوبی تهران باعث کاهش رغبت شهروندان می شود و ..... . آخر یک اشتباه(شما بخوانید دکان)، چندبار باید تکرار شود؟

شعار سال: مناف هاشمی در مورد توسعه دوچرخه در تهران بیان داشته که در بودجه سال جاری معاونت حمل و نقل، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و بهسازی پیاده رو‌ها که در کنار آن مسیر دوچرخه نیز طراحی شده، در نظر گرفته شده است که این مهم به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده است. در حوزه معاونت عمرانی نیز برای توسعه پیاده راه‌ها و پیادرو سازی با اختصاص مسیر دوچرخه ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که اگر بتوانیم این دو اعتبار را برای به‌سازی پیاده‌رو‌ها و توسعه مسیر‌های دوچرخه صرف کنیم گام مهمی در این راستا برداشته می‌شود.
آخر کسی نیست که در خصوص بازدهی و عملکرد طرح‌های شهرداری تهران سوال کند؟ دکانداری تا به کی در خصوص برخی از طرح‌ها باید ادامه پیدا کند؟ عملکرد این طرح بر کاهش ترافیک چقدر بوده است (آقای هاشمی را به مناظره تلویزیونی دعوت می‌کنیم)؟ آیا از آسیب‌های طرح اجرا شده نظیر عرض کم معابر تعریف گردیده برای دوچرخه سواری، تبدیل بخشی از مسیر‌های دوچرخه به پارکینگ موتورسیکلت (آماده گردش مشترک هم هستیم)، اثرات مخرب طرح بر روی اقتصاد اصناف مستقر در مسیر، شیب شمال-جنوبی تهران و محدودیت دوچرخه سواری، تحلیل هزینه فایده این طرح و بازار شرکت بی دود و ..، اطلاع دارند؟
خواهش می‌کنم به شعور مردم توهین نکنید، توسعه فرهنگ دوچرخه سواری با توجه به محدودیت بودجه‌ای شهرداری، اولویت چندم این سازمان می‌تواند باشد؟

در همین راستا هم شهردار ناحیه یک منطقه ۶ شهرداری تهران، کلیپی نمایشی از خودش ساخته است. آقای شهردار ناحیه، ساخت این کلیپ، چقدر هزینه مستقیم و غیر مستقیم (؟) بر داشته؟
 
یلوه، شهردار ناحیه ۱ منطقه ۶ تهران است

او چند سالی‌ست که برای گشت زنی در محدوده تحت مدیریتش از دوچرخه استفاده می‌کند و برای بازدید از محله پا‌به‌رکاب می‌شود، گفت‌وگوی ما با او درباره دلایل این کار را ببینید و بشنوید.
تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین