پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
حامد جولایی گفت:سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج از مهمترین پروژه ورزشی استان است که با پایان احداث آن، در سفر رئیس جمهوری به کردستان افتتاح می‌شود.افتتاح این سالن ورزشی نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان سنندج و تمام استان خواهد داشت.

شعار سال: سرانه اماکن ورزشی در کردستان در مقایسه با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد که افتتاح این پروژه می‌تواند تحولی در سرانه ورزش استان باشد و آن را به میانگین کشوری نزدیک کند. امسال سالن‌های 6 هزار نفری ارومیه و اردبیل میزبان 2 رویداد بسیار مهم لیگ ملل جهان بودند که کردستان هم می‌تواند از این پس میزبانی چنین رویدادهایی باشد.  

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در رابطه با این سالن ورزشی گفت: سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج از مهمترین پروژه ورزشی استان است که با پایان احداث آن، در سفر رئیس جمهوری به کردستان افتتاح می‌شود.

حامد جولایی اظهار داشت: این سالن با 13 هزار مترمربع مساحت دارای زمین مختص مسابقات، سالن‌های تمرینی جانبی، رختکن، کلینیک پزشکی، سیستم تهویه مدرن، سالن کنفرانس و بخش مدیریت و اداری است و از بزرگترین پروژه‌های ورزشی کردستان محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: افتتاح این سالن ورزشی نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان سنندج و تمام استان خواهد داشت.

وی افزود: کلنگ این پروژه در سال 84 بر زمین زده شد و عملیات ساخت آن اوایل سال 85 توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آغاز شد که پس از چند سال با کمبود اعتبار مواجه و وقفه چندین ساله را تجربه کرد.

جولایی با اشاره به کمک‌ها و حمایت های وزیر ورزش و جوانان، استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تکمیل این پروژه، یادآور شد: با هماهنگی‌های مسئولین استانی و پیگیری های مجدانه و همراهی مسوولین وزارت ورزش و جوانان از سال 93 عملیات احداث این پروژه ورزشی جان تازه‌ای به خود گرفت به گونه‌ای که اکنون با بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

وی گفت: برای ساخت سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان از محل اعتبارت ملی و استانی هزینه شده است.  

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: آغاز فعالیت و بهره برداری از این پروژه مهم با توجه به نبود سالن ورزشی با ظرفیت و گنجایش مناسب در شهر سنندج از اولویت های مسوولین کشوری و استانی است به طوری که افتتاح این سالن نقش بسزایی در پیشرفت ورزش استان و افزایش سرانه فضای ورزش کردستان ایفا می کند.

وی یادآور شد: وزیر ورزش و جوانان در بازدید اخیر خود از سالن 6 هزار نفری سنندج با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی این پروژه گفته بود تلاش می‌کنیم در سال 99 میزبانی چند رویداد ملی و بین المللی را در کردستان داشته باشیم.

مسئول دستگاه ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: احداث این سالن بزرگ در استان می‌تواند برای میزبانی مسابقات بین‌المللی و ملی مناسب باشد همانطور که برگزاری لیگ ملت‌های آسیا در ایران با ظرفیت چنین ورزشگاه‌ با این مختصات امکان پذیر است.

وی افزود، سالن 6 هزار نفری شهر سنندج قابلیت برگزاری بیشتر رشته های توپی همچون هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال را دارا است و به دلیل فضای مناسب این نوع سالن می توان از آن برای برگزاری رشته های همچون کشتی، جودو، کاراته، تکواندو و برخی دیگر از رشته‌های رزمی بهره برد.

جولایی از حمایت ها و همکاری های وزیر ورزش و جوانان، استاندار کردستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکر کرد و گفت: بی شک بدون همکاری و هماهنگی مسئولین کشوری و استانی این مهم امکان پذیر نبود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 10 تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 970857،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اينا هرسري بازديد رييس جمهور رو بهونه ميكنن تا بگن پروژه ها داره انجام ميشه اما اينطوري كه ميگن نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین