پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۸۵۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
فیلم هایی از سگ کشی در تهران و توسط شهرداری در فضای مجازی منتشر شده که در آن لاشه سگ ها با بولدوزر از زیر خاک بیرون می آید. چندی است فیلم هایی از سگ کشی در تهران و توسط شهرداری در فضای مجازی دست به دست می شود.

شعار سال: فیلمی در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم بولدوزری در حال گودبرداری است و از زیر خاک لاشه سگ‌هایی بیرون می‌آید که در فیلم گفته می‌شود شهرداری آن‌ها را کشته است. فیلم دیگری منتشر شد که کشتن سگ‌ها توسط شهرداری را به تصویر کشیده است.

«حبیب میکائیلی»، مدیر کنترل حیوانات شهری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در مورد انتشار این فیلم‌ها در فضای مجازی تاکید کرد: ما در آرادکوه سگ‌ها را نگهداری می‌کنیم و برای خنک شدن سگ‌ها مه پاش و سایه بان تعبیه کردیم. غذایشان را در آبشخور می‌خورند و روی زمین یا میز غذا نمی‌خورند.

وی افزود: کار عمرانی محوطه خاکی را شروع کردیم و آنجا را بتن می‌کنیم و درختکاری می‌کنیم تا محوطه کاملا استاندارد شود.

۲۰۰ سگ عقیم شده واگذار می‌شود

میکائیلی با اشاره به بهداشت این سگ‌ها گفت: سگ‌ها در سایت نگهداری شان گندزدایی، عقیم و انگل زدایی می‌شوند و حمام شان می‌کنیم. در حال حاضر ۲۰۰ سگ عقیم شده اند و نمی‌دانم آن‌ها را چگونه نگهدارم. در بخش واگذاری اعلام کردیم هر کسی کارخانه یا باغ دارد، می‌تواند این سگ‌ها را با شناسنامه و برگه سلامت دریافت کنند.

مدیر کنترل حیوانات شهری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ سگ در این سایت نگهداری می‌کنیم، تاکید کرد: نزدیک یک تن و ۴۰۰ کیلو به این سگ‌ها غذا می‌دهیم.

۳۴۰۰ سگ را چطور نگهداریم؟

وی با اشاره به این که در منطقه سرخه دو بخش حصار ترکمن ده و شهرک زیتون وجود دارد، افزود: شهرک زیتون طرح شهرک روستایی اخذ کرده و شهرداری حق ورود به این منطقه را ندارد. ساکنان ترکمن ده بدون مجوز آنجا را ساخته اند. شهرداری وارد ترکمن ده هم نمی‌شود فقط اجازه نمی‌دهد که مصالح به آنجا برود، چون حریم شهر تهران است و اجازه ساخت و ساز ندارند.

میکائیلی با تاکید بر این که سرخه حصار حریم شهرداری تهران قرار دارد، افزود: من بهترین جا را برای عقیم کردن دارم چرا باید این سگ‌ها را بکشم؟ اگر می‌خواستم سگ‌ها را بکشم چرا در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ سگ را نگهداری می‌کنم؟ نقاهتگاه سگ‌ها را به استاندارد بین المللی می‌رسد. قرارداد زنده گیری سگ‌ها که بسته شود این ۹۰۰ سگ ظرف یک ماه به بیش از ۳۴۰۰ سگ خواهد رسید. من این تعداد سگ را چگونه نگه دارم؟ پس باید آن‌ها را واگذار یا آزاد کنم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری حکیم مهر ، تاریخ انتشار 11 تیر    99، کد خبر:   58281، www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین