پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
با تذکر و اخطار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در مورد گرانی و محدود شدن بسته‌ها، اپراتور دوم از عرضه همه بسته‌های اینترنت با قیمت سابق خبر داد.

شعار سال: در پی تذکر و اخطار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها در مورد گرانی و محدود شدن بسته‌ها، اپراتور دوم از عرضه همه بسته‌های اینترنت با قیمت سابق خبر داد.

طی روزهای گذشته اپراتورهای همراه اقدام بالا بردن قیمت و محدود کردن بسته‌های اینترنت خود کرده بودند که وزارت ارتباطات با انتقاد از این اقدام خواستار بازگشت قیمت بسته‌های اینترنت به قیمت پیشین شد.

در پی این اقدام اپراتورها، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: بالا بردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه، درحالی‌که مردم به دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیداکرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است. برخورد قانونی با اپراتورهای متخلف از صبح با ارسال اخطار آغاز شد. قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری راه برترین‌ها، به تاریخ: ۱۴ تیر ۱۳۹۹،‌ کد خبر: ۱۰۱۲۳۷۹، www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین