پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
عضو شورای شهر تهران نسبت به طولانی شدن دوره سرپرستی برخی از مدیران در پست‌های اجرایی شهرداری تذکر داد.
شعار سال: بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه بهمن ماه سال گذشته در تذکری خطاب به هیأت تخلفات اداری، خواستار برخورد با مسببین طولانی شدن مدت سرپرستی برخی از مدیران در پست‌های اجرایی شدم، گفت: تذکر دادم برخی از افراد بیش از ۶ تا ۷ ماه در پست‌های مدیریتی سرپرست هستند.
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: حالا پس از گذشت ۵ ماه هنوز اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته و همچنان در همه سطوح مدیریتی، از مقامات و مدیران ارشد مثل معاون شهردار و شهردار منطقه گرفته تا سطوح میانی، پایه و عملیاتی، شاهد حضور افرادی هستیم که بیش از ۴ ماه سرپرست هستند و نه تنها خود آن افراد، بلکه زیرمجموعه نیز بلاتکلیف است.

او افزود: ضمن تکرار مجدد این تذکر و اخطار به سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، منتظر پاسخ هر چه سریع‌تر ایشان هستم.

حجت نظری خاطرنشان کرد: مستند به شیوه‌نامه انتصاب مدیران که در بهمن‌ ماه سال گذشته از سوی شهردار تهران ابلاغ شد، مدت سرپرستی برای پست‌های مدیریتی نهایتا ۴ ماه اعلام شده است.

او افزود: طبق اعلام نظر کمیته منابع انسانی و تشکیلات شورای اسلامی شهر در مورد سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری، در اساسنامه‌ها ملاک عمل پیش‌بینی لازم درخصوص مدت سرپرستی انجام نشده، اما مطابق قانون تجارت، تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، مدیران سابق کماکان عهده‌دار مسئولیت هستند.

حجت نظری تصریح کرد: حضور سرپرستان بیش از چهار ماه تخلف اداری محسوب می‌شود و مسئولیت این تخلف، برعهده مدیر مافوق است که هنوز تعیین تکلیف نکرده و بی‌تردید پرونده مدیر متخلف باید در هیئت تخلفات اداری مورد بررسی قرار گیرد. همچنین، شخص شهردار باید نسبت به این موضوع به شورای شهر پاسخگو باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 22 تیر 1399 ، کدخبر: ۷۴۲۰۴۸۰ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین