پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
در ادامه واگذاری اسناد املاک علوی به عنوان یکی از طرح های حمایتی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله) ، طی مراسمی با حضور مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور تعداد ۷۰۰فقره سند به افراد واجد شرایط استان مازندران در منطقه رامسر اهدا شد.

شعار سال: در ادامه واگذاری اسناد املاک علوی به عنوان یکی از طرح های حمایتی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله) ، طی مراسمی با حضور مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور تعداد 700فقره سند به افراد واجد شرایط استان مازندران در منطقه رامسر اهدا شد.

در این مراسم رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اجرای طرح صدور سند مالکیت املاک علوی در کشور گفت: امسال ۱۶ هزار فقره سند زمینهای علوی بین مردم توزیع می‌شود.

مهندس محمد سعیدی کیا شامگاه چهارشنبه در مراسم واگذاری ۷۰۰ فقره سند املاک علوی به شهروندان رامسری گفت: در حال حاضر ۳۵ هزار متقاضی دریافت سند مالکیت ثبت‌نام کرده‌اند که امسال ۱۶ هزار فقره سند توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: تلاشمان این است که به ساده‌ترین روش مشکل سنددار شدن املاک مردم برطرف شود.

حجت‌الاسلام مرتضوی امام‌جمعه رامسر نیز با بیان اینکه مردم رامسر اهل دین‌داری و دین‌مداری هستند، تصریح کرد: استان مازندران دیار علویان همیشه نشان داد که در مسیر دین و ولایت گام برداشته و از دیرباز شاهد حضور امامزادگان معصوم بوده است.

وی یادآور شد: خطه شمال دارای مردمانی نجیب با نگاه دین‌مداری و علوی است و سه استان شمالی همواره درگیر بنیاد علوی بود و امروز بهترین فرصت با حضور آقای سعیدی کیا رئیس سازمان بنیاد مستضعفان فراهم شد تا مشکل مردم شود.

امام‌جمعه رامسر با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مستضعفان، دستورات ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم داشته‌اند، تصریح کرد: ایشان فرزند انقلاب و دردآشنای مردم است.

وی بیان داشت: انقلاب و رهبر ما در مسیر مستضعفین و پابرهنگان گام برداشته است و امیدواریم همه استان‌هایی که درگیر بنیاد علوی هستند، مشکلشان حل شود و تقاضایمان این است که به برخی از سندهای علوی نگاه ویژه تا مشکل مردم حل شود.

وی از رامسر به‌عنوان شهری بین‌المللی یادکرد و گفت: در رژیم گذشته به این منطقه خیانت شده است و در دوران انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی بوده‌ایم.

وجود ۳۷ هزار هکتار اراضی مستثنیات اشخاص

شمس اله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس نیز به جمعیت ۳۰۰ هزارنفری این سه شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۷ هزار هکتار از اراضی منطقه جزو مستثنیات است و مردم برای دریافت سند مشکل‌دارند.

وی بابیان اینکه از روز اول نمایندگی‌ام بیشترین مراجعه‌کنندگانم را شاکیان بنیاد علوی تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: اکنون برای دریافت سند باید ۵۰ درصد بهای زمین را بپردازند که برای مردم مشکل‌زاست.

وی تصریح کرد: مشکل دریافت سند مربوط به بنیاد علوی در شش استان کشور وجود دارد، گفت: در این راستا، ۱۵۰ نماینده نامه‌ای را امضاء کرده‌اند و خواستار رفع مشکل هستند.

ربیع فلاح جلودار نیز با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) یادآور شد: انتظار داریم از فرصت پیش‌آمده با حضور آقای سعدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان برای رفع مشکلات استفاده شود.

وی تصریح کرد: از همه هم استانی‌ها خواهشمند است اگر مواردی وجود دارد با هماهنگی فرمانداری‌ها به ما انتقال دهند تا ما پیگیری کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی وارش، تاریخ انتشار 4 شهریور 95 ، کد مطلب: 20261:www.vareshnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
این که خبر قدیمی است !
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین