پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: اداره کل دامپزشکی استان با عرضه کنندگان گوشت‌های تاریخ گذشته در قزوین قاطعانه برخورد می‌کند.
شعار سال: یداله کلهر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ که منجر به تعطیلی بسیاری از رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی و لغو مراسم‌ها شد، مقادیری از گوشت و آلایش خوراکی دامی در سردخانه‌ها ذخیره و به صورت منجمد نگهداری شده است که در مواردی به واسطه عدم رعایت زنجیره سرد، نگهداری نامناسب در سردخانه‌ها و انقضای تاریخ مصرف، در برخی موارد قابلیت تمدید تاریخ مصرف برای خانوار را ندارند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، ضمن هشدار به عرضه کنندگان محصولات تاریخ گذشته و بدون شناسه معتبر دامپزشکی «که تهدیدی علیه بهداشت و مخاطره سلامت عمومی جامعه است»، تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد شدیدی با همه واحد‌های عرضه مجاز و غیر مجاز ثابت و پخش کننده‌های سیار گوشت‌های منجمد تاریخ گذشته خواهد شد.

کلهر در پایان به عموم مردم توصیه کرد که از خرید و مصرف هرگونه فرآورده‌های دامی تاریخ گذشته و بدون هویت خودداری و در صورت مشاهده موارد مذکور فوراً موضوع را به ادارات دامپزشکی شهرستان مربوطه گزارش و یا با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان قزوین در میان بگذارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 29 تیر 1399 ، کدخبر: 942195  ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
يعني واقعا بازي بازي با جون مردم هم بازي؟ اين كار واقعا به حق نيست و اه خدا و مردم شما رو ميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین