پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های نفت و گاز در استان، گفت: شهرک صنعتی تخصصی صنایع پایین دستی در استان ایجاد می‌شود.
شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز در استان ایلام وجود دارد که باید از ظرفیت‌های برای توسعه اشتغال استفاده کرد.

وی گفت: در میدان آذر و پتروشیمی ایلام به خاطر اتمام برخی پروژه‌ها بیش از سه هزار نیرو در معرض از دست دادن کار خود بودند که با رایزنی و شروع بکار پروژه‌های جدید مشغول به کار شدند.

سلیمانی دشتکی افزود: دنبال این هستیم شهرک صنعتی تخصصی صنایع پایین دستی در استان ایجاد کنیم و علاوه بر این پروژه‌های متعدد و مهم دیگر شروع شده و یا در شرف انجام است که مجموعه فعل و انفعالات در این حوزه بسیار مثبت و امیدوار کننده است.

استاندار ایلام با اشاره به رتبه سوم در کاهش آمار نرخ بیکاری کشور گفت: کاهش آمار بیکاری استان به عدد ۶.۵ یک رکورد بی نظیر در تاریخ استان است.

وی گفت: در سال‌های اخیر بالغ بر ۳۰ هزار بیکار در استان وجود داشت، اما امروز این عدد به ۱۴ هزار نفر رسیده است، به عبارتی در این مدت بالغ بر ۱۶ هزار اشتغال در استان ایجاد شده است.

استان ظرفیت ۱۰ هزار اشتغال در حوزه گردشگری دارد

استاندار ایلام در ادامه بر ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: امروز خیلی از کشور‌ها و حتی استان‌های کشور با صنعت مهم گردشگری اداره می‌شوند، اما در استان ایلام علی رغم ظرفیت‌های بی نظیر نتوانسته‌ایم در این حوزه موفق ظاهر شویم.

وی با تاکید بر این مهم که استان ظرفیت ۱۰ هزار اشتغال در حوزه گردشگری دارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری مذهبی، طبیعی، آثار باستانی و گردشگری خارجی انتظار هست یک تحرک قوی با الگو برداری از استان‌های موفق در این حوزه ایجاد شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از سه مسیر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و روابط عمومی استانداری کار ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی تحت اقدام است.

سلیمانی دشتکی افزود: البته در اعلام گزارشات سعی شود که تنها فهرست مدیران ضعیف و قوی اطلاع رسانی شود تا ایجاد انگیزه شود مدیران ضعیف خود را به سمت متوسط و از متوسط به سمت قوی بکشانند.

وی در پایان تاکید کرد: مدیری که در سه دوره ارزیابی نمره ضعیف دریافت کند با اعلام گزارش به مرجع بالاتر فرایند تغییر او آغاز خواهد شد مگر اینکه بتواند با اصلاح ضعف‌ها و رویکرد‌ها وضعیت کاری خود را سر و سامان دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 29 تیر 1399 ، کدخبر: 4977691 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین