پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
استاندار زنجان گفت: پس از یک وقفه، کارگاه پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین آغاز به کار کرد.

شعار سال:فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۳۰ تیرماه) در کارگروه توسعه صادرات استان زنجان، اظهار کرد: پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار این استان بوده که کارگاه آن پس از مدتی وقفه، فعال شده و ۸۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای پایان این پروژه، کارسازی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این پروژه از سال ۸۳ آغاز شده و تاکنون به پایان نرسیده و در سفر آتی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، مورد بازدید قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر به پایان برسد.

این مسئول با اشاره به اتصال خط ریلی شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط آهن سراسری که ۱۹ سال معطل مانده است، ادامه داد: در این خصوص باید میزان نیازمندی به این موضوع و زمان‌بندی انجام تعهدات هر یک از دستگاه‌های مربوطه، برآورد و به صورت دقیق، مشخص و مکتوب شود تا در موعد مقرر به پایان برسد.

حقیقی با بیان اینکه رها شدن برخی اقدامات به دلیل نبود نقشه راه عملیاتی است، تصریح کرد: نقشه راه تجارت خارجی استان که تدوین شده و به تصویب رسیده باید به صورت عملیاتی، پیگیری و محقق شود و اجرای عملیات در هدف‌گذاری صادرات استان بسیار مهم است و به همین دلیل باید سهم بخش خصوصی و دولتی به صورت دقیق و کامل در نقشه راه تجارت خارجی مشخص شود تا تحقق نقشه‌ راه بر این اساس، کنترل شده و دلایل تحقق نشدن اهداف نیز مشخص شده و هر بخش نسبت به مسئولیت خود پاسخ‌گو باشد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، یادآور شد: تعطیلی نمایشگاه‌ها سبب شده تا علاوه ‌بر اصناف مختلف، نمایشگاه کاسپین نیز متضرر شود اما باید توجه داشت که ویروس کرونا در حال تحرک و جهش بوده و مدیریت آن بسیار مهم است. سلامت مردم، موضوع بسیار مهم و حیاتی بوده و نمی‌توان سلامت جامعه را با برگزاری چند نمایشگاه به خطر انداخت.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام در شرایط کنونی نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها به‌ حتم باید به تایید ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا برسد وگرنه امکان برگزاری وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر :99043022485،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
یعنی یهپروؤه خیلی ساده رو تو استان انقد طولانی کنین که نیروی کار در این حوزه از بین بره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
من كه بعيد ميدونم فعاليت هاي عمراني تو كشور ما پاياني براش در نظر گرفته بشه فقط شروع ميكنن با اميد حدا اونم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین