پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۸۹۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
دو پارکینگ شهید باهنر و شهید همت با هدف ارتقاء سطح ایمنی و انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شعار سال:محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: دو پارکینگ شهید باهنر و شهید همت، متعلق به شهرداری منطقه یک است که با ظرفیت بیش از ۷۰۰ خودرو در خیابان شهید باهنر و ضلع جنوب میدان تجریش با هدف فضاسازی مناسب برای پارک خودروها در شمال تهران احداث و در اختیار بخش خصوصی قرار داده شد.
 
وی گفت: با دستور شهردار منطقه یک مبنی بر ارتقاء سطح ایمنی پارکینگ و حفظ جان و مال شهروندان این دو پارکینگ تعطیل شد تا تعمیرات لازم و الزامات و ضوابط آتش نشانی در آنها به  اجرا و اتمام برسد.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، خردمند افزود: رعایت و ارتقاء ضوابط ایمنی و آتش نشانی از جمله پله های فرار، سیستم اعلام و اطفای حریق، روشنایی، تهویه مطبوع، خروج اضطراری، رعایت الزامات HSE (سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست) و ... از جمله اقدامات اجرایی در این دو پارکینگ است تا ضریب ایمنی آن ارتقاء یابد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا   ،تاریخ انتشار:  3  مرداد 1399،کدخبر:  99050301707 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین