پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان این‌که تاکنون آموزش و پرورش به مقوله تربیت جنسی ورود پیدا نکرده است، برنامه‌ریزی برای فرهنگ سازی در این خصوص در مدارس را برای ایجاد مصونیت در بین دانش آموزان امروز به عنوان آینده‌سازان جامعه فردا ضروری دانست.

شعارسال : محسن شاه‌حسینی در حاشیه برگزاری نخستین دوره تربیت جنسی ویژه مشاوران مدارس استان با اشاره به لزوم ورود پیدا کردن مدارس در مقوله تربیت جنسی، گفت: پرداختن به این مهم برای داشتن جامعه‌ای سالم حائز اهمیت است.

کاهش میزان اطلاعات نادرست در رابطه با مسائل جنسی، کمک به درک هویت جنسی دانش آموزان، کاهش بروز بیماری‌های واگیردار جنسی، سالم سازی روابط دختر و پسر و پیشگیری از انحرافات و بزه کاری‌های ناشی از غریزه جنسی و... از جمله اهداف برگزاری این دوره بود که شاه حسینی از آنها یاد کرد.

شاه حسینی با بیان این‌که برخی معتقدند که ایران با بحران جنسی مواجه است، برگزاری این دوره را فرصتی برای آشنایی مربیان با حقوق جنسی برای انتقال آن به دانش آموزان دانست.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در برنامه‌های طرح تربیت جنسی تلاش می‌شود تا در وهله اول سطح آگاهی و اطلاعات مربیان پرورشی و مشاوران مدارس نسبت به مقوله تربیت جنسی بالا رفته و در مراحل بعدی در راستای انتقال این آگاهی‌ها به دانش آموزان و اولیای آنها اقدام شود.

شاه حسینی بالارفتن سن ازدواج، کم شدن طول مدت دوران زندگی زناشویی و مطرح شدن مقوله‌هایی مثل ازدواج سپید را از معضلات کنونی جامعه عنوان کرد و گفت: مقابله با این مشکلات و ناهنجاری‌ها نیازمند برنامه‌ریزی برای فرهنگ سازی در خصوص تربیت جنسی است.

به گفته معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، نخستین دوره تربیت جنسی با حضور 100 نفر از مشاوران و مربیان پرورشی مدارس استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت ایسنا، تاریخ انتشار یکشنبه 17 آبان 1394 ، کد مطلب : 94081710087 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین