پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به حمایت از زنان فعال در کسب و کارهای خرد و کوچک ارزش آفرین، از تفاهم نامه اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان در استان خبر داد.

شعار سال:علی محمدی، مشاور استاندار  و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به تفاهم نامه اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان و اهمییت حمایت از زنان فعال در کسب و کارهای خرد و کوچک ارزش آفرین، ابراز کرد: تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری‌ مشترک با رویکرد اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان  به شبکه پستی بین دفترامور زنان وخانواده و اداره کل پست استان منعقد شد.

وی با بیان اهدافی که این تفاهم نامه به دنبال آن است، افزود: از رویکردها ی این همکاری؛ اتصال به سامانه بازار الکترونیک و توزیع محصولات خانگی زنان (کالا وخدمات)، استفاده از ظرفیت، فضا و امکانات تبلیغاتی پست به منظور تشریح محصولات تولیدی زنان است.

وی  معرفی زنان فعال و موفق در کسب و کار های خرد و مشاغل خانگی به پست برای اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه مجازی) درسامانه ebazar به نشانی www. ebazar. post. ir و ارائه نرم افزار مربوطه به منظور معرفی و فروش محصولات، کالا و خدمات آنان در سامانه از دیگر موارد همکاری پست با دفتر امور زنان و‌ خانواده خواند که در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش ، تاریخ انتشار 29 مرداد 99 ، کد خبر:117190،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
اگر كسب و كار هارو داخل خونه ببريم عالي ميشه! اين طوري هم زن ها به داغخل خونه ميرسن هم اينكه به درامد خونه كمك ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
کسب و کار زنان در یکی از استان های ایران که همدان باشه خیلی خیلی مورد بررسی قرار میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
از کسب و کار زنان هم حمایت کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین