پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۹۶۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از نحوه برگزاری کنکور که نمره بدی در کارنامه مسئولان مربوطه به‌جای گذاشت، گفت: دولت با تصمیم‌گیری احساسی در کنکور ثابت کرد مرد روزهای سخت نیست.
شعار سال: علی بابایی‌کارنامی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه برگزاری کنکور و همچنین بازگشایی مدارس، گفت: در شرایط فعلی تصمیم برای بازگشایی مدارس اگر بدون توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا صورت بگیرد آسیب‌های جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه نقد جدی به عملکرد دولت و مجلس در خصوص تعیین اولویت‌ها در شرایط فعلی وجود دارد، افزود: متأسفانه مردم در اولویت‌های دولت جایی نداشته ازاین‌رو جای نگرانی در خصوص آینده وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه کنکور سال جاری و نحوه برگزاری آن نمره بدی در کارنامه مسئولان مربوطه به‌جای گذاشت، ادامه داد: دولت با نحوه برگزاری کنکور ثابت کرد مرد روزهای سخت نیست.

بابایی‌کارنامی بابیان اینکه دولت باید دارای تفکر بحرانی باشد و بتواند تصمیم‌گیری صحیح انجام دهد، گفت: تصمیم دولت در موضوع برگزاری کنکور بیشتر احساسی بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: دولت و مجلس قبل از بروز بحران جدید باید در تعاملی مشترک تدبیری برای بازگشایی مدارس در شرایط فعلی شیوع کرونا داشته باشند.

وی بابیان اینکه استفاده از فضای مجازی در سال تحصیلی جدید به‌عنوان یکی از راهکارهای تدریسی باید مدنظر باشد، گفت: دولت و مجلس در تعاملی مشترک باید راهکاری مختلف برای آغاز سال تحصیلی جدید ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار ما از مردم این است که در شرایط فعلی که برخی تصمیمات بدون کار کارشناسی کافی اتخاذ می‌شوند بیشتر به فکر سلامت خود باشند تا درگیر بیماری کرونا نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1399، کد خبر: 510934، www. ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین